Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 803 ggr
pebb
1

Kattens Dag

Till helgen är det kattens dag, håll utkik i din närhet om djuraffärerna hittar på något skoj :) Själv ska jag till Borås och visa upp en av mina ragdolls :)

Marinas Mix
1

Var i Borås??
Hälsade på hos en av dem i Katt i Borås igår och köpte deras fina kattkalender för nästa år.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Jessicahagstrom94
1

Det firar vi med att köpa julklapparna till katterna!😃
Massa gos och god mat står också på schemat. ❤️

SannnaH
2

En jättebra dag tycker jag! Ypperlig ursäkt att köpa mer onödiga saker som man egentligen inte behöver ;) Butikerna brukar dessutom ha erbjudanden och tävligar och många brukar även bjuda in riktiga katter man får titta/hälsa på. Så till er som inte varit där tidigare år tycker jag absolut det är värt ett besök :) Vi kommer finnas med en ragdoll i Ängelholm.

[[pimey]]
0

Jag ska visa ena ragdollen och huskatten i Sundsvall den 30:e :)

linda88
0

Jag skall till djurkompaniet i Nyköping med min burma. Uppvisning av olika kattraser, mingel, fika och en utställningsdomare som ger alla katter en bedömning o då får man ett litet pris.

rumpenstiltzkin
0

åh det visste jag inte, ska jag se till att mina missar får nåt gott och bli lite extra gosade med =) kanske en ny leksak!

pebb
0

#1 Arken Zoo, Lundaskog kommer jag vara. Cramers i Hillared kommer också ha (vet inte om det räknas till Borås?)

Mona22
0

Ska visa våran maine coon och cornish rex i Västerås =)