Hjälp mig
Hej! Det är så att min mamma har blivit helt galen då hon hotar mig med att sälja min katt. Hon har redan lagt ut en annons på Blocket. Hon säger att katten stökar ner och att det blir smutsigt. Hon har även skickat mejl till min pappa om att det är hon som sköter djuren här hemma. Alltså betalar för mat osv. Men det är jag som gör det. Jag sitter nu inne i mitt rum och har låst dörren och hon skickar sms om att jag ska ta hem katten till honom. Jag kan inte för att det inte finns plats. Jag vill verkligen inte att någon av mina djur ska försvinna! Senaste smset jag fick från henne HÅLL TYST!! Katt å hund ska bort härifrån denna vecka vare du vill det eller inte!!
Oj. Det låter inte bra! Har du pratat med din pappa?
Pmat dig :) Sackars dig :'(
Men jösses, vilken mamma!
Vet inte hur gammal du är men så länge du bor hemma är det väl tyvärr hon som bestämmer över sitt boende.. men jag tycker ändå att det är fel att göra på det viset. Det är ju din katt?
Varför lät hon dig skaffa katt från hela början om hon inte kan acceptera att det blir smutsigt och ibland stökigt? det är väl rätt självklart att en katt stökar ner och att det blir smutsigt.
Jag har sagt det till henne men hon fortsätter med att dom ska säljas. Hon sa att det var okej för mig att skaffa en katt. Men nu börjar hon med att hon städar efter dom. Som hon inte gör. Men nu säger hon att jag skaffade katten utan hennes tillåtelse.
Alltså jag orkar seriöst inte med mitt liv längre för att varje dag så är jag rädd att djuren ska vara borta när jag kommer hem. Jag måste lyssna på hennes tjat varje dag. Jag har ingen ork längre faktisk. Under en tid så har jag tänkt på att ställa mig framför ett tåg och då var jag nära på att göra det. Det är väll bättre att jag avslutar mitt konto så vi se vad som händer.
Tråkigt att du avslutade ditt konto och hoppas på att det blir bättre för dig! Styrke kramar!