Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 1319 ggr
[Mustangcab]
0

Djurakuten

"Svensk realityserie från 2013. Säsong 3. Avsnitt 1 av 24. Hunden Ramsey gillar matte Alexandras hästar så mycket att en av dem har sparkat honom i huvudet, när han kom för nära. Blandrasen Rambo har fått en pinne i halsen. Fölet Driva har, trots en blygsam ålder på 24 dagar, redan så mycket spring i benen att sårrengöring blir ett stort projekt.

Svensk realityserie från 2013. Säsong 3. Avsnitt 2 av 24. Halvblodet Rock Aveny har brutit benet och är inne på Strömsholm för vård. Ägaren Kerstin och hennes kompis Mattias gör allt för att sjukhusvistelsen ska bli så trevlig som möjligt. Hunden Molle har problem med andningen och ska göra en gastroskopi. Dessutom får vi lära känna en djungelpytonorm som drabbats av ett blodsugande kvalster. " Källa tv.nu

Ikväll TV 3 kl 19.00 och kl 19.30

Fridaaaa
0

Åh har det börjat igen! Jippie 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jessicahagstrom94
0

Woho, djurakuten! (fast usch för de stackars djuren, det är många gånger man nästan sitter och gråter framför tv:n…)

Hoppas någon puttar upp den här när det är dags så man inte glömmer bort, för det har jag en guldmedalj i att göra.😊

Djurälskaren87
0

går dne att se på play? jobbar dom tiderna:(

jollycox
0

#3 Jag har sett djurakuten på tv3play tidigare så det ska gå.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[_annaH]
1

Är det verkligen nya avsnitt? För de där hände förra säsongen som står i texten samt att hela säsongen finns redan på tv3 play och alla avsnitten har jag sätt.

Tror bara dom visar reprisen på säsong 3.

Jessicahagstrom94
0

Nu har det börjat🐶🐱

[Mustangcab]
0

# 5 Det brukar tala om ifall det är repris.

Fridaaaa
0

Såg nu, säsong 3 har redan sänts i år. Sista avsnittet var den 26/:
Det är alltså repriser.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jessicahagstrom94
0

Sista avsnittet idag hade jag sett redan :(

[Mustangcab]
0

Fortsätter ikväll med 2 avsnitt ifall någon har en TV-tdining där det inte står.