Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 4430 ggr
Pia
0

Hemmabyggen till katt

Nu har jag läst om och sett fina rastgårdar och läckra klätterställningar och klösträd som ni byggt till era katter, vad roligt att skaparglädjen är så stor!

Har ni byggt något annat till era katter? Eller kanske sytt något, en mjukis igloo t ex? Är det uppskattat av katterna? 

Vore kul att se vad ni åstadkommit:) Dela gärna med er av era skapelser här i tråden!

jessicakarf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här trädet har jag byggt åt mina katter. Plus sängen som ligger högst upp(syns lite iaf).

Pia
0

Vad fint det ser ut!

Mera händiga skapelser tack!:)

Sessan1
0

jag har planer på att bygga ngt till mina katter inne i  deras rastgård. Får se vad det blir innan sommaren är slut! Än så länge flyttar jag ut klätterställningen dom har inomhus.

Skickar med bilder sedan!

Tass/

Sessan1

Pia
0

Vad kul, ser fram emot bilder på skaparglädjen, Sessan!

Pia
0

Sessan, jag vet att du visat dina fina rastgård i en annan tråd, som jag inte hittar… Kan du visa bilder igen?

dara
0

tyckte att denna tråden var skoj och skulle gärna se andra grejer som ni gjort… inklusive klösträd… ler

själv har jag sytt ett burskynke med säng, leksaker och snickrat en baltångdörr med nät

dara
0

och här kommer dörren

rulda
0

När jag sa till min mamma och hennes man att jag skulle skaffa katter så byggde dom genast ett klösträd till dom.
Det används lite si så där lite mer nu när jag har satt det brevid fönstret.
Jag har inga bilder just nu men det kommer :)

Jag har även planer att bygga som en katthylla över min vardagsrumsdörr så att dom kan ligga och spana när jag har gäster.

smurfan-13
0

Kan väl slänga upp en bild på vår uteplats igen, den finns lite här & var på "ifokus"

Sessan1
0

Så här ser det ut nuför tiden inne hos katterna i rastgården

Det är en trappa som går upp till en spång, sedan är det ett vindskydd och en hängmatta

Sessan1
0

Här tittat Mimmi ut från deras färdiga katthus.

Pia:  Detta är min dotters skolprojekt som hon ska redovisa i skolan så småningom är det sagt.

Sessan1
0

en bild till då:

Detta är en gångtunnel för katterna.

Denna kommentar har tagits bort.
kristinah
0

Vad fint ni har fixat till de små liven. Jag har varit lat och köpt färdig ställning med ett par hyllor på. Den används flitigt. Funderar på att köpa en till som går från golv till tak och med fler hyllor på så båda kattorna skulle kunna vara på den samtidigt om dom så vill.

MiroSputnik
0

Mamma och jag sydde en hel uppsättning av mjuka kuddar till katterna. Här ser ni en "korgkudde" och en "sittkudde"

Pia
0

Vad duktiga ni är!

Maria
0

Vilka fina grejor ni har gjort. Vilken kreativitet!

Våra katter hade ett färdigköpt "monster" till klätterställning när vi bodde i lägenhet. Nu när de har en inhägnad trädgård så finns inget intresse kvar för "monstret" så det slipper vi nu. Nu är det mest smyga omkring, skrämmas bakom buskar och grodjakt. Vi har haft en himla massa grodor i trädgården. De dödar inte dem men visst är det kul med leksaker som hoppar av sig själva…

/Maria