Katter iFokus

Katter

Etiketttävlingar
Läst 2255 ggr
Pia
0

Påskfoto-tävling

Ni har väl inte missat att årets första tävling på Katter iFokus är utlyst här?!

Varmt välkomna med era bidrag och glöm inte att tipsa era kattvänner om alla fördelar ett medlemskap hos Katter iFokus innebär - samt förstås om påskens festligaste fototävling!

Bidragen skall vara inlagda här i tråden senast den 8 april 2006!

Pia
0

Välkomna med era bidrag!

Pia
0

Är det verkligen ingen som känner sig manad att bidra med lite härlig kattig påskfägring…?? *Nu bli jag lite ledsen i ögat…*

johan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt bidrag. Men inte min katt tyvärr…

Mvh // Johan

Pia
0

Det vill jag minnas var en liten blyger till katt, som det tog lång tid att lyckas få ett foto på…? Vackert foto och söt katt ialla fall:) Och tack för bidraget!

johan
0

#3: Det stämmer. Adopterad från Katthemmet i Haningen och hade haft en riktigt tuff uppväxt och blivit sparkad och andra hemskheter. I början låg hon mest under soffan gömde sig och ville absolut inte bli klappad.

En laserpekare blev bästa leksaken och den fick henne nog att komma ihåg att man kan kul tillsammans med människor.

Nu har hon blivit så glad att hoppar upp i soffan och vill vara med och titta på TV eller mysa i sängen. Och hon har även kommit på ett bra sätt att få uppmärksamhet och sällskap mitt i natten när det är tråkigt: Ställa sig under sängen i höjd med kudden och jama allt hon kan.

Mvh // Johan

Pia
0

Lilla gumman då, all heder åt omhändertagarna!!

Janson
0

Här kommer ett bidrag till tävlingen, fotot är gammalt men det kanske går bra ändå. Bilden är på min britt, Janson då han var liten bäbis. Nu är han betydligt större och mycket rundare Glad

Pia
0

Tack för bidraget, jättefint:)

KerstinP
0

Här kommer Lilla Bus och önskar Glad Påsk

KerstinP
0

Får man bidra med en till?

Pia
0

Vi är inte så knussliga, det blir ju bara en vinnare ändå:) Tack för söta bidrag, Kerstin!

Anne
0

Okej, det här är inte nytaget.. men ganska fint :) En trumpen Kelly och påskliljor…

Pia
0

Gullegumman då, lite butter…:)

Pia
0

Fler bidrag, fler bidrag, det måste ju finnas fler påskintresserade katter och fotograferande ägare, ni är såå välkomna med era bidrag!

Pia
0

Inte glömma vår fina påskfototävling!!

pixel
0

Här kommer mitt bidrag, det är "Sture" från min kull i fjol som var vääldigt intresserad av mattes påskpynt!!

Pia
0

Välkommen till Katter, pixel! Gullig bild, tack för bidraget! Är Sture månne en brunmaskad siames?

fijja
0

Försökte få min katt å ha kaninöron på sej. Resultatet var mindre bra Räcka ut tungan

Pia
0

Men det blev en cool bild ialla fall, fijja! Tack för bidraget:)

Pia
0

Bara några dagar kvar nu, ser gärna fler bidrag!

Och så här ser alltås örhängesmodellen ut, men vinnaren får välja färg själv, det finns mååånga färger att välja på…:)

Janson
0

Ett litet bidrag, Janson som är i full färd med att slakta påskriset

Pia
0

Tack, Janson:)

reddie
0

Här kommer mitt bidrag

Pia
0

Tack, reddie, för fint foto!

Pia
0

Nu har nedräkningen börjat, bara några dagar kvar tills tävlingen avgörs, så skynda pynta och fota kisse!!

Pia
0

Blott tre dagar kvar…

KerstinP
0

Åh va fina örhängen du gör Pia.Flört

Pia
0

Tack, Kerstin! :)

Pia
0

Endast 2 dagar kvar…

reddie
0

ska vi få rösta fram vinnaren eller är det du, Pia, som är enhällig jury?

Pia
0

Jag tänkte vara enhällig, ja:) Så kör vi en röstningstävling nästa gång!

Soffie
0

Här är Dew Deligt som påsk poserar :-)

Soffie
0

En till Skrattande

Pia
0

Välkommen till Katter, Soffie! Tack för ditt bidrag, vilken söt kisse, en bengal månne?

Pia
0

Eftersom tävlingen nu är avgjord och vinnaren meddelad, se bild #23, och läs mer här, så låses den här tråden.

Inlägget är låst för nya kommentarer