Vila i frid Edvin
Det här har varit den sämsta dagen i mitt liv. Min lilla bebis somnade in nu på kvällen. Jag har suttit och gråtit jätte mycket över det. Han var bara över 4 månader och jag har haft han i 2 månader. Det var en hemsk upplevelse att se han lida på det sättet som han gjorde. Vi ringde veterinären och de sa att vi skulle avvakta tills imorgon. Men bebisen pallade inte det. Han kräktes mycket och var trött. Vi trodde att det var förstoppning eller att han hade ätit något olämpligt? Till sist kom det blod från näsan och munnen och jag blev jätte rädd och började gråta hur mycket som helst. Vi visste att han inte skulle klara sig. Det gick ganska fort tills han var borta. Han som mådde så bra i morse och helt plötsligt jätte dåligt. Världens bästa födelsedagspresent försvann precis. Jag saknar han så mycket, jag vet inte vad jag ska göra. Vad hände egentligen? Det är frågan. Hoppas han har det bra nu, vila i frid världens bästa bebis.❤️
Beklagar sorgen 🌺
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Oj så hemskt, och vilken underbart söt kisse. sörjer med dig!
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Tack så mycket, det glädjer mig!
Beklagar sorgen, verkligen.
Ååå jag beklagar verkligen ❤️
Jag vet exakt hur det känns, den otroligt dova känslan i bröstet när man gråter är oumbärlig, beklagar sorgen och vila i frid misse ❤️
Beklagar sorgen för din lilla vän som dog alldeles på tok för tidigt, sånt här är så himla hemskt, borde inte kunna hända.❤️
Visste inte veterinären vad det kunde vara heller? Kommer ni göra en obduktion?
🐱😕
Stackars liten vilket lidande! Han skulle ha kommit in akut låter det som :(
#7 Det kunde ha varit ett medfött fel? Nånting i magen som sprack? Bebisen är begravd nu och har det säkert jätte bra i himlen!
#9 Det var absolut hemskt att se, jag klarar inte av att se ett djur lida. Vi hade inte hunnit komma in, det gick så tvärt i slutet.
Beklagar sorgen :( Styrke kramar åt dig. :(
Usch va hemskt :( beklagar sorgen!
#10 Ja, okej :( ja han mår bättre nu.