Obevakad gurka i 5 min
Hahaha..😂
Sajtvärd Katter iFokus
Förresten, det är väl inte Caspian som syns på din visningsbild?😉
Sajtvärd Katter iFokus
#2 Man blir som man umgås antar jag 😉5 kaniner som sällskap så kanske han missat att han är en katt.
😃
Min katt är likadan, kan inte lämna en gurka utan uppsyn :p Han börjar kurra och blir helt till sig när han får en gurk bit.
Haha! Djur är så roliga! 😃
Ha ha, katten jag växte upp med älskade gurka. Han fick minst en rejäl bit om dagen större delen av sitt liv :D Trodde han var ensam om det :D
Min är så med frukt-/vaniljyoghurt, får aldrig vara ifred när jag äter frukost 😃
#8 Min katt Moritz älskar vaniljyoghurt😉
/Maria
Hahahaha!
Här får man inte lämna kokt spagetti obevakat, lukten av spagetti drar till sig en katt. 😃
Sen ska man inte gå från matbordet tillfälligt heller om katten är i närheten, han kan alltid hitta något ätbart på ens tallrik. 😂
Sen jag skaffade Oskar har jag inte kunnat ha någonting framme och att ens försöka äta i närheten av honom resulterar alltid i att jag ger upp med alla konstiga kroppsrörelser för att hålla honom borta, och ger han en smakbit. :D men tror ni han blev nöjd? Nä, han ska ju så klart ha mer!! Nej säger jag då, nu räcker det.
Vet ni vad han gör då? Jo, han sätter sig ned, räcker upp tassen mot min gaffel/arm/macka/whatever och ser så där fruktansvärt söt ut.
#13 Vilka godingar! De har stil!
🌺En blomma till Norton🌺
Min ena katt är också galen i gurka. Och min andra katt är galen i banan. Om han ligger och sover i ett annat rum och man försöker skala en banan så tyst som möjligt så hör han ändå. 😛
Vi har lås på skafferiet då dom många gånger har öppnat och ätit hundgodis, som vi förvarar längst ner. Man måste bara komma ihåg att låsa också. Vi har även matolja längst ner i skafferiet, den har inget lock för katterna har bitit sönder locket och det är bitmärken runt kanten :P
Dom är allt roliga dom där små katterna.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
#15 Ja de är verkligen helt underbara, fastän allt bus de hittar på. en av våra andra katter kan man inte säga "o" i närheten av. Hon blir helt hysterisk. Det är det bästa sättet att locka på henne. Öppnar man dörren och ropar "ost" kommer hon som ett skott. Tur vi inte har grannar man behöver tänka på hur man beter sig inför när man ropar så…

Puffar lite.. Vår förra katt ÄLSKADE majs på burk. Lagade man tacos tex så fick man göra majsen sist. Annars var allt slut när man skulle äta :) Min heliga birma Molly är galen i bröd! Och Coca cola. Och nej hon får inte dricka det. Men om man råkar glömma av sig och ställer ifrån sig glaset så är hon där direkt
Min ena katt är helt galen i havre fras, gäller att hålla frukostskålen utom räckhåll för honom annars är han där och knycker det han får tag på 😉