Bildtråd till minne av Ru.
Vilken fin kisse🌺
#2 Tack :)
Vilken fin katt. Och så himla älskad, det är tydligt. <3
#5 Ja, han var och är evigt älskad. :( Gick bort allt för tidigt :(
beklagar sorgen! han var en otorligt fin katt som verkar haft ett underbart liv, jag har kanske missat det men varför gick han bort?
#9 Ru blev överkörd av tåget. Han blev troligen jagad upp till spåret :(
10#men gud, jag fick tårar i ögonen nu när jag läste de! fy vad hemskt, förstår er smärta!! när hände de? så ledsen för er skull!
#11 för ca. 2 månader sen :( Huset känns så tomt utan honom :(
13# förstår det, väldigt olyckligt. men fint av dig att göra en minnestråd om honom! han var otroligt söt iallfall!!!! och du verkar vara en väldigt fin matte till honom som gav honom det bästa medan han levde.
#14 Jag måddes dela med mig de bästa stunderna av mitt o Rus liv. Han förtjänar det. Samtidigt så hedrar jag hans minne. Tack hans liv var nog lyckligt ända till slutet, han var min ögonsten.
15# ja man kan se via bilderna hur lycklig och tillfreds han var i livet. förstår din förlust och sorg. men han har det bra i himlen där han får träffa andra katter som också kommit dit.
#16 Jo han har det bra, min första katt Alma ser nog efter honom. Vi ska ses i himmelen om många år :)
🙂
Idag, ca. 2 månader efter Rus tragiska död skall jag hämta hem 2 små katt pojkar. En av dessa var planerad att bli Rus lillebror, men eftersom Ru blev en ängel Så tog jag 2st. Kattungarna är hittekatter och kommer från ett djurhem som heter Skeppsdalfamily(finland). Nyligen la dom ut ett meddelande att dom har brist på kattmat då dom har fått in många övergivna sommarkatter etc. Jag bestämde mig för att Ru skulle få bidra till att hjälpa sina kattvänner och donera en oöppnad förpackning kattmat som vi köpt bara dagar före hans död. Vad skulle kunna vara ett bättre sätt att hedra min bästaväns minne? Jag kan inte ta alla katter under mitt tak och ge dem mat, värme, en soffa att ligga i och en hand som strycker dem sakta över deras huvud. Men jag kan ge dem en gnista av den kärlek jag ennu idag känner för Ru och hoppas att alla missar hittar ett evigt hem. Vidare donerar jag och mamma 3st 6x400g kattmats förpackningar. Men förpackningen av Ru är den viktigaste!
20# så fint!!!!!!
#20 Åh vad fint!