Fyll i tomrummen. :)
Kanske finns redan. Letat men inte hittat.
Hittade denna på Hundar iFokus och tyckte den passade här då jag gjort den lite.
Min katt heter _____ och är en _____. Hans/hennes favorit sysselsättning är _____ och hans/hennes favorit sovplats är _____. Det bästa som finns är _____ och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av _____. Han/hon är bäst på _____ och skulle aldrig _____. Husse/matte tycker inte om när han/hon _____ och det värsta hysset han/hon gjort är _____.
Jax <3
Min katt heter Oskar och är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att leka med leksakerna och hans/hennes favorit sovplats är min mammas säng. Det bästa som finns är att leka och gosa och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av skinka. Han/hon är bäst på att vara bäst och skulle aldrig rivas med flit. Husse/matte tycker inte om när han/hon jagar de andra katterna för mycket och det värsta hysset han/hon gjort är att stjäla massa saker från bord m.m.
Har fyra katter till men..😊
Min katt heter Jax och är en Maine Coon. Hans/hennes favorit sysselsättning är att leka jaga med matte och husse och hans/hennes favorit sovplats är i ett fönster, bakom bandymålet och bredvid husse. Det bästa som finns är att duscha och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av blötfoder. Han/hon är bäst på att göra matte på bra humör och skulle aldrig missa en chans att leka med vatten och duscha. Husse/matte tycker inte om när han/hon biter på våra hälsenor och det värsta hysset han/hon gjort är hoppat från balkongen för att komma ner till hundkompisen.
Jax <3
#1 Skriv om alla om du vill. 😉
Jax <3
#3 Okej! :)
Min katt heter Dixie och är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att sitta och titta ut i fönstret och hans/hennes favorit sovplats är möbeln inne i köket där vi har lagt en liten bädd. Det bästa som finns är att bli klappad och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av skinka och blötmat. Han/hon är bäst på att se kul ut när hon leker pga sina korta ben och skulle aldrig få för sig att umgås med Smille. Husse/matte tycker inte om när han/hon går på lådan och bajsar och sedan inte krafsar över och det värsta hysset han/hon gjort är att krafsa sönder mammas mattor.
Min katt heter Teodor och är en Huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att busa och hans/hennes favorit sovplats är en skokartong. Det bästa som finns är bollar och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av vad som helst som går att äta. Han/hon är bäst på att få husse och matte att skratta och skulle aldrig klara sig utan oss. Husse/matte tycker inte om när han/hon medvetet gör saker han inte får och det värsta hysset han/hon gjort är att ha sönder alla blomkrukor vi någonsin haft.
Min katt heter Jonna och är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att gosa, sitta på balkongen och leka med favoritleksaken och hans/hennes favorit sovplats är min kontorsstol med en filt på eller på hjärtkudden på min större fåtölj. Det bästa som finns är att bli klappadoch om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av blötmat och godis. Han/hon är bäst på att vara mysig och skulle aldrig varken rivas eller bitas med flit. Husse/matte tycker inte om när han/hon springer undan från mig och det värsta hysset han/hon gjort är att..hon gör inga hyss..?
Min katt heter Smille och är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att sova och hans/hennes favorit sovplats är soffan. Det bästa som finns är att sova och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av blötmat. Han/hon är bäst på att vara mammig mot min mamma och skulle aldrig få för sig att gå ut i sele frivilligt. Husse/matte tycker inte om när han/hon blir sur och det värsta hysset han/hon gjort är att jaga Dixie??.
Min katt heter Lily och är en Huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att sova och hans/hennes favorit sovplats är på matte. Det bästa som finns är att kela med matte och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av fisk, som hon inte tål. Han/hon är bäst på att se söt ut och skulle aldrig göra något hon inte vill. Husse/matte tycker inte om när han/hon blir så busig att hon hoppar på väggarna och river i tapeten och det värsta hysset han/hon gjort är att putta ner diverse saker från hyllor m.m.
Min katt heter Lukas och är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att gå ut i sele och hans/hennes favorit sovplats är min pappas säng på en grön kudde. Det bästa som finns är helt klart att gå ut och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av torrfoder och skinka/ost. Han/hon är bäst på att jama högljutt och skulle aldrig komma hem om man släppte ut han på fri tass. Husse/matte tycker inte om när han/hon jamar som en dåre och det värsta hysset han/hon gjort är att smita ut.
Min katt heter Shawn Spencer Reid Åkeoch är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är leka med matte och da bird och hans/hennes favorit sovplats är bakom mattes rumpa alt. mellan knäna. Det bästa som finns är friheten som kommer sig av ett stort hus och utevistelseoch om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av lövbiff och massa blod. Han/hon är bäst på ta sig dit han vill och skulle aldrig frivilligt gå in i en transportbur eller annan liten yta där man kan bli instängd. Husse/matte tycker inte om när han/hon håller oväsen om natten och klöser på soffan alt. försöker ta sig in i skåp och det värsta hysset han/hon gjort är sno lövbiffpåsar eller annat kött som står för att tina.
Min katt heter Stella och är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är kela i mängder och sova och hans/hennes favorit sovplats är på lite olika ställen. Det bästa som finns är någon vill mysa och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av mjau kattungemat. Han/hon är bäst på att jaga och skulle aldrig få för sig att komma fram när matte har besök om det inte är familjen. Husse/matte tycker inte om när han/hon hoppar upp och balanserar på den smala plattv:n och det värsta hysset han/hon gjort är att ge matte levande möss inomhus.
Min katt heter Cleo och är en ragdoll. Hans/hennes favorit sysselsättning är att leka med pappkassar eller tafatt och hans/hennes favorit sovplats är i någon av "hennes" fåtöljer. Det bästa som finns är promenader och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av torrfoder toppat med små ostsmulor. Han/hon är bäst på att skrämmas i hallen och skulle aldrig inte springa till dörren så fort någon ringer på. Husse/matte tycker inte om när han/hon går på bordet i vardagsrummet och det värsta hysset han/hon gjort är att "jaga" en postavi under natten för att sedan stolt visa upp den söndertuggade papperslappen morgonen efter.
Min katt heter Pojken/Nina och är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är äta/busa och hans/hennes favorit sovplats är barnvagnen/på mattes ryggsäck. Det bästa som finns är duvor på fönsterblecket och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av kycklingvinge/tonfisk. Han/hon är bäst på bryta sig in i skafferiet/jaga saker och skulle aldrig rata mat/låta en främling klappa henne. Husse/matte tycker inte om när han/hon bryter sig in i skafferiet/jagar fötterna under täcket och det värsta hysset han/hon gjort är ätit upp husse raggsockor och mattes poncho/plockatall orkidébark ur krukorna❤️❤️
Min katt heter Kitty och är en perser. Hennes favorit sysselsättning är att vara på balkongen och hennes favorit sovplats är i kattigloon/fönstret. Det bästa som finns är att gosa och om hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av frystorkad kycklinglever eller philadelphiaost. Hon är bäst på att sova och skulle aldrig anstränga sig i onödan om hon kan få en människa att hjälpa henne istället. Husse och matte tycker inte om när hon har dåligt morgonhumör och det värsta hysset hon gjort är inte värre än att sova på ren tvätt.
Min katt heter Charlie och är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att äta och hans/hennes favorit sovplats är ovanpå soffan. Det bästa som finns är mat och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av Mjau tetra med kycklingsmak. Han/hon är bäst på att vara i vägen och skulle aldrig rymma. Husse/matte tycker inte om när han/hon är på borden och det värsta hysset han/hon gjort är att gå ut på fönsterblecket på andra våningen.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Min katt heter Esmeralda/Esme och är en huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att mysa och hans/hennes favorit sovplats är i famnen på matte eller husse. Det bästa som finns är att leka och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av kattgodis. Han/hon är bäst på att försvinna hemma och skulle aldrig låta Charlie leka själv. Husse/matte tycker inte om när han/hon stjäl garnnystan och det värsta hysset han/hon gjort är att dra ut fyra stora nystan och skapa sig ett spindelnät i hela lägenheten.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Min katt heter Milo och är en bengal. Hans favoritsysselsättning är att gå ut i sele och hans favoritsovplats är i klösträdet vid fönstret. Det bästa som finns är att jaga flugor och om han fick bestämma så skulle varje måltid bestå av skinka. Han är bäst på att väcka matte och skulle aldrig sluta prata högt och tydligt. Matte tycker inte om när han öser ut sand från kattlådan och det värsta hysset han gjort är att välta fodertunnan.
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Min katt heter Kenai och är en bengal. Hans favoritsysselsättning är att gå ut i sele och hans favoritsovplats är mattes säng. Det bästa som finns är att vistas ute i naturen och om han fick bestämma så skulle varje måltid bestå av smör. Han är bäst på att glädja matte och skulle aldrig få för sig att förstöra något. Matte tycker inte om när han biter i hennes fötter genom täcket och det värsta hysset han gjort är att dyka i toan när före detta husse stod och kissa.
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Min katt heter Ru och är en bondkatt. Hans favorit sysselsättning är att gå ut med matte och hans favorit sovplats är mattes o husses säng. Det bästa som finns är möss och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av korv o skinka. Han är bäst på att hoppa högt och skulle aldrig göra matte ledsen. Husse och matte tycker inte om när han "sjunger" på natten och det värsta hysset han gjort är att han spilt saft över datorn.
Min katt heter Bebis och är en bondkatt. Hennes favorit sysselsättning är att sova, tjura och jaga fåglar och hennes favorit sovplats är i pungen på kattställningen. Det bästa som finns är mat och om hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av leverpastej. Hon är bäst på att slappa och skulle aldrig röra sig mer än nödvändigt. Husse och matte tycker inte om när hon kör race med kompisen genom hela lägenheten mitt i natten och det värsta hysset hon gjort är att hoppa ner högst uppifrån kattställningen ner på husses juveler.
Min katt heter Zingo och är en bondkatt. Hans favorit sysselsättning är att sno mattes hårsnoddar och hans favorit sovplats är på modemet. Det bästa som finns är mat och om han fick bestämma så skulle varje måltid bestå av leverpastej. Han är bäst på att skrika så man blir döv när det vankas mat och skulle aldrig sluta försöka tigga till sig något att äta. Husse och matte tycker inte om när han bajsar så det krävs en utrymning av lägenheten och det värsta hysset han gjort är att ha ner mattes palmer och blommor på golvet.

Min katt heter Maichan och är en Huskatt. Hans/hennes favorit sysselsättning är att mysa i mattes knä och hans/hennes favorit sovplats är i mattes resväska som hon inte får flytta på, för då har ju mai ingen sovplats längre.Det bästa som finns är kli på magen och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av Dreamies med ostsmak. Han/hon är bäst på att vara gulligast i världen och skulle aldrig dricka vatten ur en skål mindre än en liter djup Husse/matte tycker inte om när han/hon har bajs i pälsen och lämnar det där intet ont anade matte går sedan och det värsta hysset han/hon gjort är inget för hon har faktiskt aldrig gjort något riktigt hyss.
Min katt heter Baileys(tidigare Iris) och är en huskatt. Hennes favoritsysselsättning är att leka jaga med husse/matte genom lägenheten och hennes favoritsovplats är mattes hals och ansikte. Det bästa som finns är att få leka eller vara ute och om hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av allt som hon egentligen inte får äta. Hon är bäst på att charma husse då hon gjort något hyss och skulle aldrig riva ner någonting från våra hyllor/fönsterbrädor. Matte tycker inte om när hon hoppar upp i luften som ett spöke för att leka/skrämmas och det värsta hysset hon gjort är då hon bröt sig in i förrådet och åt sig in i en fodersäck med foder som hon inte får äta.
Min katt heter Xellent och är en Norsk skogkatt. Hans favorit sysselsättning är att sova och hans favorit sovplats är min arm om nätterna. Det bästa som finns är gos och kel och om han fick bestämma så skulle varje måltid bestå av ostbågar (oops). Han är bäst på att tigga mat och uppmärksamhet och skulle aldrig fräsa eller vara elak. Husse/matte tycker inte om när han spanar för mycket på gerbilerna och det värsta hysset han gjort är att alltid sno ens stol när man gått iväg en minut.
vad kul det är att läsa om allas katter på det här viset :D
Jättekul att läsa om allas olika personligheter. Det ryms ju så mycket personlighet i en liten katt. :)
Jax <3
Roligt att leken hamnade här också! 🙂
Min katt heter Simba och är en norsk skogskatt. Hans favorit sysselsättning är att hitta på bus och hans favorit sovplats är i garderoberna. Det bästa som finns är små kartonger man kan klämma sig in i och om han fick bestämma så skulle varje måltid bestå av kattgodis. Han är bäst på att charma folk och skulle aldrig lyssna när man säger till honom. Husse/matte tycker inte om när han har bajs i pälsen och det värsta hysset han gjort är att välta ner flera blomkrukor.
Min katt heter Spike och är en norsk skogskatt. Hans favorit sysselsättning är att äta och hans favorit sovplats är bredvid Simba. Det bästa som finns är mat och om han fick bestämma så skulle varje måltid bestå av räkor. Han är bäst på jaga småkryp och skulle aldrig bitas. Husse/matte tycker inte om när han äter småkryp och det värsta hysset han gjort är att kissa i sängarna.
Min katt heter Lukas och är en norsk skogskatt. Hans favorit sysselsättning är att jaga och hans favorit sovplats är min knä. Det bästa som finns är att krypa in i täcket och om han fick bestämma så skulle varje måltid bestå av mjölk. Han är bäst på att ge kärlek och skulle aldrig svika någon. Husse/matte tycker inte om när han/hon rymmer ute och det värsta hysset han/hon gjort är att smyga in i en brasa och sedan komma ut helsvart.
Lukas finns i himlen och är grymt saknad av oss, vi älskar dig vår lilla snöflinga! 🌺
don't let anyone destroy your happiness 
Min katt heter Morgan och är en Norsk Skogkatt. Hans favorit sysselsättning är att leka med sin gröna vippa och hans favorit sovplats är i duschen. Det bästa som finns är vippan och godisoch om han fick bestämma så skulle varje måltid bestå av melon och gurka. Han är bäst på att prata och skulle aldrig bitas. Husse och matte tycker inte om när han ska gå på räcket på balkongen och det värsta hysset han gjort är att rymma ut i trappan.
Min katt heter Mystra och är en Siames. Hennes favorit sysselsättning är att leka apport och hennes favorit sovplats är på matte. Det bästa som finns är Osthjärtanoch om hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av Kycklinglever och kycklinghjärta. Hon är bäst på attklättra och hon skulle aldrig låta matte duscha ifred. Husse och matte tycker inte om när hon äter alla blommor och det värsta hysset hon gjort är lirka upp fönster haspen.
Medarbetare på Datorspel I Fokus
Min katt heter Cyric och är en Siames. Hans favorit sysselsättning är att mysa och hans favorit sovplats är hos sällskap. Det bästa som finns är Mystras rumpa och om han fick bestämma så skulle varje måltid bestå av Grishjärta. Han är bäst på att vara klumpig och skulle aldrig klara sig ensam. Husse och matte tycker inte om när han ropar efter honor och det värsta hysset han gjort är att tugga på mattes jättedyra samlarfigurer.
Medarbetare på Datorspel I Fokus
Min katt heter _Gizmo_ och är en _huskatt_. Hans/hennes favorit sysselsättning är _att klättra i sitt klösträd_ och hans/hennes favorit sovplats är _i mattes famn_. Det bästa som finns är _att jaga mattes tår när hon sover_ och om han/hon fick bestämma så skulle varje måltid bestå av _mattes fötter_. Han/hon är bäst på _att sprida glädje_ och skulle aldrig _kunna motstå att bita i stortån_. Husse/matte tycker inte om när han/hon _river på soffan för att få uppmärksamhet_ och det värsta hysset han/hon gjort är _det där jag redan nämnt några gånger, jaga fötterna_.