Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1466 ggr
Djurälskaren87
0

vem passar era katter?

hej ni som har katter eller driver ett katthem hemma;) vem passar era katter om ni reser bort?

oh-la
0

just nu, mina föräldrar :) blir lite klurigare att åka bort sedan vi flyttade till en stad där vi inte känner en kotte. inför vår två veckors resa i våras fick vi därför packa in hela packngen med katter och allt i bilen och åka 50 mil enkel väg innan vi satte oss på planet bara för att lämna av djuren hos mamma och pappa. men det funkar. katterna har åkt  mcyket bil i sina dagar och trivs bra hos mina föräldrar.

OberonsMatte
0

Jag reser aldrig bort. Jag tycker inte att jag kan göra det när jag har 4 katter att ta hand om. Skulle jag någon gång göra det kommer min syster hit och bor i min lägenhet eller tittar till katterna morgon och kväll.

Sajtvärd Katter iFokus

Silvestris
0

Grannarna sköter dem.

Allumania
0

Min syster, mina föräldrar, min mormor, min moster och min granne :) Beroende på hur länge jag är borta väljer jag ett alternativ :P

EmelieSofia
0

Min syster eller min sambos syskon/familj brukar komma förbi och mata. Nu när vi flyttat till landet är det väldigt enkelt, vi lämnar ett fönster öppet och någon kommer förbi och fyller på mat. 

Förr i lägenheten brukade grannen hålla dem sällskap ett par timmar per dag om vi var borta i flera dagar.

Lämna hunden är betydligt krångligare.

Nerdysiamese
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en vän som är väldigt sugen på att skaffa egna siameser men har inte riktigt pengar till det så han kastar sig över varje chans att få vakta mina katter.

När inte han kan har ja en stor familj som alla gärna ställer upp, men favoritkattvakten är nog husses lillebror, iaf om man frågar siamesdamen Mystra ;)

Medarbetare på Datorspel I Fokus

Scorpio97
0

Ytterst sällan hela min familj reser bort. Har hänt två gånger. Då passar grannen dom, samt hunden och mina hamstrar då. Han är och jagar några gånger per år, och då passar vi hans katt (:

//Jessie

pebb
0

Min kompis passar dom, hon bor nära, men vi brukar inte vara borta längre än en helg elelr så.

Fridaybrew
0

Föräldrarna men nu har vi 4 katter och det är för många för min allergiska familj.

Istället betalar vi vänner att bo hos oss när vi är borta 1000 kr i veckan.

/Fridaybrew

Jessicahagstrom94
0

Någon i släkten brukar kunna hjälpa oss med djuren :)