Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 854 ggr
Destany
0

Ute i det fria

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag tog jag med Puma o Zorro till mamma o pappa så de kunde gå i sele.. här e några bilder på det. Zorro var lite sjuk igår så jag ville pigga upp honom o det lyckades i dag verkar han må bättre..

Börjar med Puma i rabatten

Destany
0

Zorro  njuter av att vara ute

Destany
0

efter 5 timmar var Puma hungrig. picknick i det fria med torrfoder som matte tagit med sig

Destany
0

Zorro var oxå hungrig efter 5 timmar…

Destany
0

Titta så högt uppe jag e…

Destany
0

Zorro tar det lugnt i gräset efter han jagat ett äpple som jag o min bror sparkat emellan oss flera gånger

Episode
0

Trevlig tur ni verkar ha haft :)

Erika91
0

Vilka härliga bilder på dina söta katter Glad
Jag måste säga som Episode, ni verkar ha haft en kanontur! Skulle vilja att Sverker skulle tycka om selen så vi kunde gå ut och ta en liten utflykt själva.

rulda
0

ohh va mysigt ni verkar ha haft det! Vill också kunna gå ut i solsken och mysa men här är det bara godkänt om vi går ut på kvällarna / nätterna

Erika91
0

#8 Vilken konstig regel! Vem vill egentligen gå ut på en natt med sin katt? Då är det ju mörkt och man ser inte så bra!

rulda
0

#9 det är enda gången som Toker kan vara ute och gå. Han är väldigt skrajsen för främmande människor men älskar att vara ute och gå. Så vi får passa på i nattens mörker när det inte är någon annan ute.
Jag har försökt på dagarna men då få han panik.

Pia
0

Vilken händelserik dag, gissar att de sov gott efteråt?

Destany
0

hej allihopa..Jo det var en riktigt mysdag o både jag o katterna uppskattade det jätte mycket

#11 hehe jo hela kvällen o hela dagen efter… men de trivdes o puma visade sitt nöje sen när vi kommit hem med att hon var gosigare än hon brukade..