Bildtråd - Silver katter
TS: Jag har ingen silverkatt att bidra med, men jag måste säga WOW, vilken cool katt!! Vad är det för ras? :D
#1 Luna tackar ^^ Hon är en huskatt, f.d. hemlös 🙂
#2 Oerhört vacker!
Jag hoppas att domarna kommer tycka detsamma😃

#5: Silver heter anlaget som gör att underullen är helt vit, oavsett vilken ovanpåliggande färg katten har. Din kisse ser ut att vara blå med vitt och alltså inte silver. Starta en tråd om blåa katter vettja :)
Läcker tjej! kul med en till silverkatt, började undra var alla andra höll hus någonstans😃
#7 wow vilken ställning!!
Tass. :)
Jättefin! och underbar färg på ögonen❤️

Haha ja där var hon rätt rund ^^ men ack så söt samma med #15 och läckert med cremesilvertigré på en husis =)
Så många fina varianter av silver det finns *suckar hänförande*, lightambersmoken var galet vacker❤️
#20 Javisst är det vackert med silver i alla möjliga varianter 🙂
Skickar även med en bild på en maskad silver, blir inte så mycket färg då silvret ljusar upp sådant. Han är rödsilvermaskad o kan tom vara rödsilvershaded maskad( vet ej om någon har den färgen i hela världen.)
Tack har letat skogisens färg i flera år. I Sverige verkar det bara finns hennes bror som än så länge är fertil så måste köpa hane utomlands om jag vill ha en likadan tyvärr, trist.
Hon är svartsmoke med vitt =) ns 09 i EMS kod, jättesöt!
#24 tack så jätte mkt :-)