Kattlycka! :)
Ursäkta om det här är i fel kategori, eller så, men måste få sprida lite kattglädje! ❤️
Jag vill hylla min granne till skyarna och långt långt bortom det! Jag ska bli en kattägare inom kort, och min granne har själv 3 missar och en vovve och världens finaste djur har hon. Vi är i daglig kontakt och bra familjevänner sen långt tillbaks. Hon fick idag veta att jag ska bli mamma till en fin misse, och ni förstår inte min shock när hon kom knackandes bakom dörren med en transportbur, 3 kattleksaker, halsband, koppel, och kattborste när hon egentligen bara skulle komma på kaffe. Jag kände mig så skamsen när jag tog emot detta efter att ha tackat nej, men hon ville så gärna hjälpa mig med det nya livet som kommer.
Jag har aldrig mött någon så djurengagerad och givmild människa, och henne tackar jag till gud för! Ursäkta om detta är ett onödigt inlägg, men jag är bortom skyarna tacksam! Underbara människa! Kissen min kommer bli alldeles bortskämd om detta redan börjat hehe. 😉
Någon annan som blivit positivt överraskad gällande katt någongång? Berätta gärna! ❤️
Underbart!!
En gång fick vi en liten klösgrej som katterna kunde sitta på, det fanns även tre bollar att leka med som satt längst ut på varsin pinne runt den här sittplatsen. Den fick vi av en granne tror jag :) det var dock 3 år sedan nu.
Grattis till att ha en trevlig och djurälskande granne!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Åh, vad glad man blir när man får höra sånt här! Man blir alltid lika glad över såna gester 🙂
#2 Tack så mycket!
Klösgrejen i mitt inlägg höll tills förra året, då gick den sönder när Hans (stor katt!) skulle hoppa upp på den ;) den bara vek sig, haha såg lite kul ut!
Haha jag antar att den var populär så länge den höll ;D
Den användes flitigt! :)
Många släktingar och vänner, till och med en väns mamma kom och hälsade på med nya leksaker, skålar och annat roligt när dom fick veta att vi skulle skaffa katt, blev också väldigt överraskad och glad över att folk blev så engagerade och intresserad av att vi skulle skaffa katt =)
Medarbetare på Datorspel I Fokus
#8 Oj, det var säkert till stor hjälp! Själv är jag ännu lite osäker på vad som ska köpas och ej (studentbudget), så gåvor är ju välkomna! Tänk vilka glädjespridare det finns! 😊