Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 650 ggr
evamojje
0

Godmorgon måndagen den 30 Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så var det dax att ge sig iväg till båten för sista skiftet innan min semester Glad

Gissa om jag e glad *s* har bara 2 veckor innan jag börjar mitt vanliga jobb men det gör inget med tanke på att vädret har varit ostadigt större delen av sommaren så har det varit ok att jobba extra på båten men nu ska det bli skönt att bara slappa i 2 veckor. Men det är ett skift kvar som sagt 14 timmars jobb och sedan är det klackarna i taket *L*

Ska bara pyssla pm mig själv och Mojje & Busan, umgås lite med familj och vänner men framför allt bara koppla av *L*.

Men som sagt nu ska jag ge mig iväg.

Ha en bra Måndag

Eva & Mojje & Busan

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

eliasl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll säger jag!
Idag har jag och sambon varit ute i skogen och plockat kantareller hela dagen. Så Aska och Troll har varit helt ensamma. Och det verkar ha gått hur bra som helst. Så duktiga. O svamp fick vu ju också *Mums*
Nu har varit precis kommit hem från en restaurang här i Karlstad efter en god bit mat! Nu blire kattmys! En varsin katt i knät! Skrattande