Hur gör dom??
Jag har en fyrbent hacker. Lämnar jag bärbara datorn framme så är hon där med sina smutsiga små tassar direkt! Förra veckan slet jag mitt hår efter att hon lyckats vända hela bildskärmen upp och ned! Det hela blev inte lättare av att muspekaren åkte åt fel håll också.
Nu var hon där igen! Alla hemsidor visades i jätteformat super-zoomat och toolbarena var försvunna. Sedan står en ruta högst upp där det står en fråga "..skicka ändringarna direkt till google?" den övre textraden kan jag inte läsa så jag vet inte vad det gällde. VAD HÅLLER HON PÅ MED? Konspirationsteorierna duggar tätt…
Jag hade också en "fyrbent hacker" (en katt) ,han älskade att hoppa upp på tangentbordet och gå på angenter och "slog" musen med sina tasar så han öppnade alla möjliga saker på datorn. Det som din katt (och det som min katt gjorde förrut) gör kan bero på nyfikenhet,det kan vara väldigt intressant för katten,fast väldigt riskfullt om man är rädd om sina datorer och laptops XD
Min ena kisse sprang snabbt över tangentbordet på laptopen och stängde då av en tredjedel av knapparna, inte ens min datanörd till bror fick ordning på datorn, så det blev att köpa en ny.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
HAHA, känner igen det där. Jag har två marodörer som älskar att hacka min dator. Skärmen upp och ned, stänger av tangentbordet, ändrar format i filmspelaren så att filmen spelas på dubbel hastighet. För att nämna några grejer.
Fattar inte hur dom ALLTID lyckas trycka på dessa kortkommandon på datorn. Lite småjobbigt för en annan som inte är ett tekniksnille.
Åh haha jag dör vad gulligt!
#2 Får jag fråga vad Pipen är för ras? :)
#5 Pipen är en långhårig huskatt…..fast egentligen är han korsning katt, ekorre och gam men han ser ut som en katt. 😉