Zimba!
För några veckor sedan tog jag hem en till katt. Zimba (2 år)som han heter skulle omplaceras pga att parets bebis på 6 v visade allergi. Jag var rädd att han skulle avlivas så han fick flytta till mig :) Allt har gått bra även om det var en stor omställning för både mina katter och honom. Jag har ju sedan innan Tusse och Baloo som kommer från ett katthem och bodde ihop med ca 20 andra katter i en lägenhet. Min kille har tagit med en honkatt hit och sen räddade vi även en katt som varit hemlös i 1,5 år och matats av ett äldre par men han har rymt tillbaka 4 gånger till dem så vi får se var han ska bo. Det bor även 4 hundar här och en kanin plus att vi nyss fick veta att vi hämtar en till hund imorgon som vi ska vara jourhem åt!
😃
Ojj, fyra katter, fyra hundar och en kanin? Hur hinner du/ni med alla djuren? 😮
#1 det går om man bara vill :) katterna sköter ju sig själva mer än hundarna :) Idag hämtar vi även en hund som vi ska vara tillfälligt hem åt.. två av katterna kanske söker hem.. men bara om det dyker upp rätt och jag är extremt kräsen.. detta gäller Zimba och vår andra Pelle som behöver komma till ett hem långt bort..