lite nya bilder på bebisarna.

Oj, vilken liten!! Så söt!!

Sötisar! Hur många blev det i kullen, 2?
det blev bara två stycken.men det räcker gott o väl.jag vågar inte ta bilder på dom när dom är vakna pga blixten på kameran,det blir ju så starkt åt ögonen på dom då…..

Ja två är ganska lagom och max fyra… Det var inte helt lugnt att ha sju ungar kan jag säga…:/ Fast de är ju så söta och så roliga och alldeles underbara, men det är också sååå skönt när de äntligen flyttar…:)
jag hatar när dom flyttar……..hur vet man att dom får det bra???dom som får den kanske ger bort den o sen en gång till.kanske blir flyttade halva livet..nu är ju en borttingad,och jag vet inte om den kommer rätt.hon är lite knepig med kissar.på jobbet så föser hon bort katterna o klagar på att dom är närgångna……

Nej det är inte roligt, nu förespråkar ju jag kastrering av katter som inte skall gå i avel just för att det finns ett sådant överskott av oönskade kissar… Och sorgligt nog är det ju lite som så att det som inte kostar/kostar lite har inget värde, för somliga. Jag tycker hon låter väldigt knepig din kollega, hm, det "närgångna" hos en katt är ju en del av charmen…?? Har hon haft katt förut?
ja hon säger att hon har haft katt förut.men jag blir lite osäker att lämna den lilla kissen där.kommer det bli dom 4 barnen som tar hand om kissen??sånt man inte vet.hon kanske tröttnar på den lille och ger bort eller tar bort den…så ännu vet jag inte hur jag ska göra.hon vill ha en hanne o jag har inte sakt nått kön ännu.

Om man är osäker så tycker jag absolut att man skall gå på magkänslan, du känner dig inte helt bekväm med att låta henne få en av dem, personligen skulle jag gå på det… Förklara precis hur du känner eller slingra dig ur, det beror väl på vad som känns bäst…