Var kan jag köpa den här leksaken?
Hej! Min katt älskar att slicka på fjädrar, och hennes favoritleksak är en metallfjäder med sugkopp i ena änden och en fjädervippa med några glitterband i andra. Hon sitter och slickar på sin leksak när jag gör saker i köket, den sitter på frysen. Nu börjar fjädrarna se lite sönderslickade ut, men när jag gick tillbaks till Birka PetShop för att köpa en ny hade dom slutat med den. Tydligen klagade folk på att den inte satt bra när man satte den på golvet (sedan när fäster sugkoppar bra på golv?) så den har utgått ur sortimentet.
Har du sett leksaken någon annanstans? Antingen i Stockholm eller på någon hemsida där man kan beställa? Här är en något suddig bild på leksaken. Tacksam för hjälp!
Jag kan tyvärr inte svara på var man kan köpa den men kanske kan du laga den befintliga genom att sätta dit nya fjädrar á la påskpynt?
Arken zoo :)
#1 sugkoppen som håller fast metallfjädern kommer att gå sönder snart, det är en spricka i den så det skulle bli en kortvarig lösning. Den var så pass billig så jag vill hellre ha en ny.
#2 kan du vara lite mer specifik? Det finns minst 12 Arken zoo i Stockholm och jag kunde inte hitta den på deras hemsida. Exakt på vilken Arken zoo har du sett den?
#3 Jag bor inte ens i Stockholm, men du kan gå till den största affären. Har dom inte leksaken så kan du be personalen att beställa den.
#4 Tack för svaret. Bra att veta att den finns i deras beställningssortiment.
Ett tips!
Har en katt som fullkomligt älskar fjäderleksaker men jag/vi tyckte aldrig att de man kunde köpa åt katt dög. Så jag gick till clas ohlsson och köpte en dammvippa. Tjockt, härligt med ihop packade fjädrar som höll en evighet!!