Katter iFokus

Katter

Etikettpysselhörnan
Läst 3087 ggr
Imasy
1

Bygga klösträd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har länge fnulat på hur/vad man skulle kunna bygga själv till katterna i klösträdsväg. 

Är lite less på de man köper då de inte passar i färg/mått, så nu ska jag testa att göra något på vår balkong tänkte jag. Den är iaf så liten att den inte går att användas till annat än att dumpa skräp/leksaker på.

Imasy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Andra sidan av balkongen.

Kaiia
1

Du kan ju alltid ta nånting (bräda, skåp, vad som helst) och klä in i en trasmatta. Vet ju för sig inte hur det är att vässa klorna på det, men min kisse tycker det är jätteroligt att klättra upp för mattan jag fäst på väggen i vårt uthus :P

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Imasy
0

Förhoppningen är att jag ska ta mig ut med barnen i skogen efter middagen och leta efter roliga saker.

Kan inte göra så mycket inredningsväg mer än att använda "hörnen" av balkongen då det sitter två dörrar som tar så mycket plats, men något roligt ska vi väl kunna hitta på där nu under sommaren också :)

Annars använder de ju altanen, men den är inglasad och blir som en kokhet bastu dagtid. På balkongen blir det ju mer frisk luft, men den har alltid varit full i "skräp" och inte haft några roliga liggmöjligheter.