en främmande bengal
en dag när jag var lite småhängig på en promenad råkade jag hitta den här lilla filuren. en goare främmande utekatt har jag aldrig varit med om. han var verkligen tokgosig och slet sig inte ifrån mig på över en timme. han blev räddaren i nöden, hela min dag blev bra efter att han träffat honom. :) otroligt vad katter kan åstakomma genom att bara finnas, eller hur? jag var tvungen att ta en massa kort också såklart, och den här tycker jag blev så härlig! han busar med ett grässtrå.
/Anneli

Väldigt vacker! :)
sååååå sööööt misse :)
Men visst är det väl en vanlig huskatt, inte bengal…?
jag tyckte verkligen att det såg ut som en bengal på de andra korten jag tog. men med rätt dålig teckning kanske. allt annat stämde bra också, kroppsform och sådant.
/Anneli

Jag förstår att din dag blev förgylld!! Vilken fin katt! Men det är inte en bengal, en huskatt skulle jag tro. Men lika fin och go för det!
grannen sa också att han var bengal, men hon kan ju såklart haft fel. tror inte att hon kände ägaren direkt. ja, han var verkligen underbar!
/Anneli

Tycker inte att den ser ut som en Bengal. Titta gärna här: http://www.bengalkatt.com/ Men väldigt söt är den ändå :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
ja, jo, jag såg det. :)
/Anneli