Slåss med varann
Köpte en katt i februari som visade sig efter ett tag vara dräktig, Och läste att honor då kan vara lite sura på andra katter, för hon slog ju bara med tassen då och då, med inga klor, Vår gammelkatt sprang ju bara undan och gömde sig i princip, Men nu när ungarna är ute så bråkar dom hela tiden, och nu slår tillochmed han tillbaka..
Och idag hade dom en riktig fajt, hårtussar som flög iväg, Och jag kan inte riktig sånt här med att sätta ihop katter med varann, tål dom bara inte varann, eller ska man vänta mer?
Freestyla dig rakt ut i ovissheten och släpp taget
Medarbetare på Sorg ifokus
Sära på katterna och håll de avskilda från varandra. Inte alla honor som accepterar att ha andra katter i närheten av sina bebisar och då skyddar hon dem med livet som insatts i princip.
Har läst om en del där det gått så pass långt att honan tagit ihjäl sina ungar istället när hotet inte gått att få bort eftersom hon känt sig otrygg.
Okej, får göra det bästa utav det, hon är i mitt rum och den andra katten har tillgång till resten av lägenheten, hon följer bara med mig ut och det är då som dom möts ibland, annars stannar hon jämt hos mig, Annars så ser hon rätt trygg och hemma ut. :-)
Freestyla dig rakt ut i ovissheten och släpp taget
Medarbetare på Sorg ifokus