Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 2436 ggr
LexiChandler
3

Bästa engångs-våtfoder a.k.a Kylen la av!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kyl har helt plötsligt lagt av och jag kommer behöva köpa kattmat i engångsförpackningar.

Jag behöver tips om bra (blöt) kattmat (helst för kattungar, min är ca 16v) som finns i engångsförpackningar och som är relativt billiga!

Tack på för hand,

Lexi

Lusthan
1

Jag vet en del som ger katter ICAs kattmat på påse. Vet inte om det är jättebra mat direkt men det kan väl duga så länge? En ny kul behöver man ju ganska omgående tänker jag..

Magic Nicki
3

Kolla bara noga vilken av icas kattmat du väljer. Det finns i box om 12 st o den är okej. Sedan finns det annan sort i små portionsboxar i aluminium o vissa av de innehåller socker o det ska du inte ha.

vinteralvan
0

Rekommenderar också Icas portionspåsar.

Wony
0

Ica portionspåser finns ju dessutom i ett antal varianter, vad jag har sett, men inte på alla affärer utan det varierar.

Vi ger enbart portionspåsar i blötmatsväg, då vår katt vägrar mat som stått i kyl, även om vi testat alla möjliga metoder för att få henne att gilla det… Jag tycker att Ica's portionspåsar fungerar fint.

BARFmycat
0

Icas portionspåsar i sås är jättebra, så de kan jag rekommendera!

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

LoAEmma
0

Åh vilken fin katt :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

LexiChandler
0

Tack hörni :) Majoriteten säger Ica portion så då får det bli det, min Chandler kommer nog hålla med!

Wony
0

Det tror jag! Vår älskar dem. Fast hon har sina mer onyttiga favoriter, som hon bara får någon gång då och då. Annars håller vi oss till bra portionspåsar och ett väldigt köttrikt torrfoder som komplement ifall vi inte är hemma när hon ska ha sin mat. Glad

[darkysara]
0

Icas 12 pack i sås, mums för katterna, sen tycker jag de luktar bättre och ser trevligare ut.

elli-kleo
0

Antar att den här tråden inte är aktuell för ts. Men undrar hur många olika 12-pack boxar det finns av icas kattmat och vad det är för olika sorter? Någon här som vet?

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

fvanilla
0

#11 Det finns tre tror jag. Två är med sås, en är med gelé. En med sås innehåller endast köttsmaker medan en annan innehåller även fisk.

elli-kleo
0

Kollade upp det igår och det finns 4 :) Kött i sås Fisk i gelé Mix i sås Mix i gelé

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus