Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1063 ggr
emmsson
0

Kattmat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken sorts kattmat gillar eran katt mest? Min katt gillar mest Sheba och vanlig tonfisk (haha) och han äter typ inget av Whiskas som han också får.  Hehe xD

Nerdysiamese
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

allt vad kyckling heter är populärt med mina muppar.
Mystra, den äldsta katten, älskar kycklinglever.

sedan har vi den lille, Cyric, han älskar kycklingvingar, han har även en tendens till att prata medans han äter just vingar, här är en video på hans första möte med kycklingvingar.

http://www.youtube.com/watch?v=sRxam4cGW4Q

Medarbetare på Datorspel I Fokus

Niiinah92
0

Min hankatt tycker helt klart bäst om BARF, speciellt hjärta, kyckling och picnicbog är han heltokig i ❤️ Honkatten älskar tillagad kyckling om hon får chansen att roffa åt sig det men annars är det blötmat så som Bozita och Mjau.

jollycox
0

Mina katter älskar BARF och speciellt hjärta och kycklingvingar.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Nevina
0

Min hona Pixie älskar musungar, tillagad kyckling, fläskfilé och Mjau blötmat.

Min hane Devlin älskar tillagad kyckling, fläskfilé och torrfoder, särskilt Royal Canins torrfoder som han inte får här hemma, utan bara kan norpa åt sig av när vi är hos mina föräldrar.

Även bacon är jättegott, men det får de bara någon minismakbit av med några månaders mellanrum. Båda katterna stjäl majs från min tallrik.

parisi
1

Min katt får mest Bozita och Mjau blötmat, han älskar den med lammsmak. Sen får han kycklingvingar och hjärtan som han älskar (och är sjukt bra för tänderna, dom har aldrig varit så här vita och fina) Han får även Eukanuba torrfoder, men det är bara för att han åt det när han kom till mig. Jag ska byta till något med mindre spannmål när säcken är slut :)

Något jag aldrig i mitt liv skulle ge honom är något med fisk eller någon skitmat från mataffärerna