GodMorgon 8 juli
Vem har stulit sommaren?
Regn, regn, och mera regn och kyla :( Tur att man har en dator igen att sysselsätta sig med. Annars har jag iofs en hel del annat att göra här hemma (tråkiga saker som att städa osv).
Vad sysslar ni med sådana här dagar? Några bra tips?
Hej hej.
Jo, det är tråkigt med regn.. Det har nästan regnat hela sommaren här. När det regnar brukar jag skriva brev, sitta vid datan, rita.. m.m 
Hejsvejs. Ja se här regnar det också, men jag har hållit på fixat med nytagna foton, snackat med min äldsta son i Herräng, kelat lite med mina kattor, ja sådant som piggar upp då det regnar. Nu skall jag stryka lite kläder och sedan åker jag till mina svärföräldrar på middag. M.a.o. en rätt bra dag trots regn.
Här är en av de nya bilderna jag tagit i helgen. Tjusig eller hur?

Här blåser det storm ute men inget regn än så länge..
katterna har sovit precis hela dagen så här e så lugnt o tyst nu när speciellt Zorro vilar… ska inte hitta på så mycket idag e hemma o esjuk har sån huvudvärk…
*2 vilka söta hundar.. chow chow eller?
#0 Tja, vem har stulit sommaren? Inte jag i alla fall. 
Har haft ett 13 timmars arbetspass idag - så nu är jag trött!!!
Regnar överallt ju. Regn i Föglö, regn i Långnäs, regn i Galtby - *suck.
Igår var jag till "svärmor" och för en gång skull hade jag kameran med mig. Såg en vaksam liten krabat där.
Och undrar ni vad den pysslar med så satt den och åt, men när den fick syn på mig så satt den blickstilla - rörde inte ett morrhår.

Vilkven söt liten krabat Titti :) Visst är dom söööta håller jag med om.
Här regnar det oxå :( Regn regn regn och åter regn!

Oh så söt valpen är, kristinah!
För regniga dagar, tja läsa, se på film, knattra på datorn, baka, laga mat, handarbeta, städa, gå på museum… Fast naturen är onekligen väligt grön, frodig och vacker nu:)