Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 996 ggr
elli-kleo
0

Ever Clean - vilken?

Tycker att Ever Clean verkar vara en bra Kattsand. Men det finns många olika varianter av EC. Vilken är bäst?

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Malinolsn
0

Här hemma kör vi med EC multiple cat! Har dock inte provat med någon annan EC heller, så kan inte jämföra de olika sorterna. 
Men är helt klart mer än nöjd med denna sort! 🙂

[Jaazoo]
0

Alla tycker olika så du får nog testa dig fram, men jag föredrar EC multiple cat, den med rött band.

mathiason
0

Här hemma har vi Multiple cat. Då min första katts uppfödare hade det så köpte jag det med. Och jag har bara fortsatt. tror jag har testat den som är blå.. Ever Clean Extra Strength Unscented. Men märkte inte så stor skillnad än att mina katter inte hade parfymerat sig efter toabesöket *Fniss*

Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook! 

[RMSLiners]
0

Gillar personligen Ocean Breeze pga havsdoften.

SuperLimm
0

Jag tål inte någon av dom med perfym så jag använder den utan, med blå ettikett. Unscented någonting heter den iaf, minns inte exakt vad :)

Mvh Linn

Annso_
0

Jag har använt endel utav dom men är nöjdast med less track, gult band…Behöver sällan byta all sand och har en låda sand hur länge som helst, känns inte som att kissklumparna tar till sig onödigt med sant heller :)

Men som andra säger så bör du nog testa dig fram då olika fungerar olika bra överallt :)

SuperLimm
0

#6 är det den som har större korn? Luktar den mycket?

Mvh Linn

Annso_
0

Jag vet ärligt talat inte om den har större korn, inget jag tänkt på..

Nej det luktar inget utav den i rummet, den har ju lite doft så den döljer kiss o bajs doften riktigt bra men inte så att den stinker eller att man känner lukt av den när man går in här:)

SuperLimm
0

Hos mig luktar varken kiss eller bajs något alls. Men när jag har haft dom parfymerade sorterna (testat några olika) så har hela katterna luktat massor och de kliar så mycket i näsan :P

Mvh Linn

ElinaPersson
1

Jag har testat Less Track och ÄLSKAR den! 😃 Grövre korn, luktar faktiskt riktigt gott när man ska rensa lådan men inget om katterna… Så ja, av mig får den högst betyg iaf :)

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

line84
0

Mina favoriter är absolut Extra Strength (grönt band) och Multiple Cat (rött band). Ever Clean har kommit ut med en ny sand nu, White, men tycker inte den var någon höjdare.

grandma
1

Extra strength Unscented tycker jag är bäst. Bra klumpar, luktar inte kiss. De parfymerade speciellt Sea Breeze är förskräckliga. Hela katten stinker. Alldeles för parfymerad för min smak.

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh//