Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 942 ggr
davidia
0

en sorg till!

pappas katt avlivades häromdagen.åkte och lämnade in henne på djursjukhuset pga att hon varken åt eller drack.hade fått kattungar ca 1 vecka innan som vi tyvärr var tvungna att ta bort..hon brydde sig inte om dom och i slutet så fanns det ingan mat att ge dom..inne på djursjukhuset tog dom prover och dom trodde att det var livmodern som var inflammerad så dom tog bort den.dagen efter så sa dom att hon mådde bättre men dom ville behålla heenne ett dygn till.dagen efterså ringde dom och sa att hon blivit sämre och ville ta mera prover och att dom hade provat två sorters antibiotacia som inte hjälpte.det var inte säkert att hon skulle bli bättre eller att hon skulle orka mera så pappa sa till att dom skulle ta bort tjejen.en stor sorg och saknad blev det.jag har ju fött upp denna lilla kisse.hon blev lite mer än ett år.ligger nu begravd breve Karren.detta kalas gick på 4200 kr.undrar egentligen vad det var för fel.kan det ha vart råttgift kanske..man fortsätter ju att fundera eftersom man inte fick nått svar.kan inte lägga in fotot här men hon finns på min sida ibland mina bilder.en grå och vit liten kattunge.endel av er har redan sett henne! RIP kissen!

Naquita
0

beklagar så, vad ledsamt..*krama*

det går att obducera en katt om man vill veta vad felet var.

men vrf tog ni bort ungarna? ni kunde ju ha stödmatat eller hittat en amma

davidia
0

stödmata hade inte funkat…och hittat en mamma är inte det lättaste.vi tänkte på den store kissen först och främst!

rulda
0

jag beklagar sorgen @nn@…

[Linsenhejhej]
0

Stackars dig, och din pappa.. Har ni nån katt nu?

davidia
0

jag har ju mina 5 kissar.och pappa har kvar systern till katten som vi fick ta bort.det är den helgråa eller blå som det kanske heter.kattungen i mina bilder om ni vill titta!.