My cat from hell
Har ni sett det programmet, och vad tycker ni om det? Det är väl ungefär som Dog Whisperer fast med katter.
Jag gillar det iallafall, tycker Jackson är helskön och han gör ett bra jobb så vitt jag kan se. Ska ju hämta hem min lilla Ragdoll kille i mars så jag har väl ingen erfarenhet så, men jag tycker om programmet iallafall.
Tankar? :)
Vänliga Hälsningar Lina
#1 Felpost? :)
Vänliga Hälsningar Lina
Jag är mest förvånad att det finns sånna katter, har aldrig hört talas om något liknande.
Ja det blev fel post! Men lyckades nu få bort det jag skrivit :)
Jag tittar också på det programmet ibland! Helt okej program :)
Ja det är bra tycker jag också. Härligt att det bygger på vanlig hederlig kattpsykologi och kunskap om katter och inget inget hokus pokus.
#3 Frågan är inte hur det kan finnas sånna katter utan hur det kan finnas så många kattägare som inte förstår sina djur. Rätt skrämmande.

Närvarhur går detta program?? aldrig hört talas om det och blev jättenyfiken!

Jag har bara sett några avsnitt, gillar det jag sett. I introt till ett av avsnitten blev jag nästan lite upprörd och tänkte att det är ju absolut inga fel på den katten… Det var vad Jackson sa till djurägarna också. Det är inte katten som har problem, det är ni. :P
Håller med godisgrisen att det är skrämmande hur många okunniga kattägare det finns…
#7 Animal Planet, om jag minns rätt börjar det en ny säsong lör 2/2.
jag har sett ett par avsnitt nu och gillar det, mycket visste jag redan efter att ha läst här och på hittekatter.ifokus i något/några år men att verkligen få se hur det fungerar praktiskt ökar förståelsen.
#7 Finns några program på youtube och är lätt att hitta streamat på internet, om du är som jag och inte har några problem med det inte helt lagliga sättet, haha!
Annars som NinaS sa tror jag det går på Animal Planet.
Vänliga Hälsningar Lina
Jag gillar det för han har en sån bra inställning till att även katter går att hjälpa. :)
Och i alla program jag sett har det ju ofta varit brister hos människorna. Ingen aktivering t.ex.

#10, att titta på streamat, vilket även YouTube är, är helt lagligt i Sverige
Hela ansvaret ligger på den som laddat upp filmen eller möjligtvis hostar den.
Fattar inte att folk får ta bort klorna på sina stackars katter, gillar Jackson ännu mer sen han berättade att han kämpar emot det och berättar för ägarna vad för problem de stackars katterna har/lär få, dock är ju skadan redan skedd på deras katter.
Detta är ett av mina favoritprogram och Jackson är tvär bra på kattpsykologi. Han förtjänar nobell.
Det jag tänkte förut kan vara annorlunda nu. Alla människor kan påverka.