Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 3191 ggr
[Emma--]
0

Vad gör era katter nu? 2

[Emma--]
0

Mina busar och springer åt och fram här hemma. :)

Fridaaaa
0

Fia tjabbar med Findus, hoppar fram bakom skynken osv för att retas med han haha gammelkatten kan hon ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cockerspaniel
0

Ena ligger på golvet och visar magen, ser väldigt inbjudande ut! :P

Nummer två ligger längst upp på klättertärdet och kollar sig omkring för att se om allt ser bra ut i Hans kungarike x-')

[nadvard]
0

Den ena håller mig sällskap här :) Och den andra sover Glad

Millchan
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina katter busar i en trofast kartong och har jätte kul!

www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem 

[nadvard]
0

#5 Så söt! Skrattande

Mella91
0

Min kille buffar å tiggar om att få sitta i knät.. Laptopen verkar vara hans stora rival Tungan ute

Pudelbus
0

Dom är ute och härjar runt i trädgården

Fridaaaa
0

Fia är sur för att jag moppade golvet i hallen hehe Findus ligger ute och solar sig i blåsten ;)

saga97
0

ragge ligger och sover i pappas säng

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

Viccan92
0

Märtimer bråkar med husse. Han tycker att blommorna är jätteroligt att leka med. Tyvärr tycker ju inte husse samma sak.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

fanniiiiie
0

Molly spanar runt här hemma och utforskar allt, nyfiken som tusan på allt nytt eftersom jag fick henne igår! Glad

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

Lamina
0

Metallica ligger brevid mig i sängen och blänger surt på lilla Silas som försöker ta sig in till mössen i terrariet. Hon tycker fortfarande han är en liten skit som inte borde få finnas, men det går frammåt. Glad

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[nadvard]
0

Molly står här och mjauar på mig. Och gucci busar :)

thildatessie
0

Tusse sover i klösträdet och Baloo ligger någon annanstans i huset :)

godisgrisen
0

De sover båda två. Svea i min säng och Sigrid på balkongen.

[Geekinblack]
0

Manne ligger och tvättar sig å somnar till och från i min säng bakom mig :)

[Emma--]
0

Mina ligger och sover på filten jag köpte igår. Den blev populär. Greta t.o.m mjölktrampar på den. :P

[Emma--]
0

Greta sitter bredvid datorn och njuter av värmen. Sheri ligger och sover/vilar

Fridaaaa
0

Findus är ute och Fia sover ;)

jasmina.p
0

Min lilla Geisha sover djupt på husses morgonrock :)

http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!

amandakylen
2

Hon leker golvet är lava - från soffryggstödet hoppar hon upp på stolryggstödet en meter bort som jag sitter på, för att hoppa till skrivbordet, för att hoppa tillbaks till soffan, till vardagsrumsbordet tillbaks till soffan, för att precis nu placera sig så hennes ögon precis kan kika på mig bakom ryggstödet av soffan.

Lamina
3

Silas, det lilla monstret, roar sig med att springa och slänga sig framför mina fötter när jag går. Vet inte vad det är med honom idag… Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Emma--]
0

Sheri ligger och myser under filten jag egentligen köpte till mig själv haha. Men får se om hon vill dela lite ;) Greta busar med husse.

fanniiiiie
0

Molly sitter & tittar på mig, väntar nog på att jag ska lägga mig ner i soffan så hon kan sova på mig som hon alltid gör, hihi Kyss

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

[Emma--]
0

springer och busar med varann :)

Cockerspaniel
0

Just nu sover de på varsina ställen efter att busat omkring hela morgonen efter frukosten! :p

godisgrisen
1

Mina busar i hallen. Knölar till mattan antar jag. ;-)

[littlecat]1
0

Min kisse ligger under sängen och spanar på sin leksak, för att jag just lekte med henne.

[Emma--]
0

Mina damer ligger och sover just nu. Men snart är det nog busdags igen.

[Emma--]
0

Dom tar det lite lugnt. Sitter och glor ut genom fönstret, tvättar sig lite.

chade
0

Rufus ligger i knät och kurrar.
Elden ligger och surar i något hörn, hon hade ju inte alls bestämt att vi skulle åka till veterinären såhär tidigt för att plocka bort stygnen efter kastrationen. Speciellt inte i min pinsamma magväska för djur, hon skämdes ju ihjäl när vi cyklade Flört

Små stjärnor lyser också i mörkret.

amandakylen
0

Hon mjauar i badrummet och prasslar med något, nu lät det som något vältes…

[Emma--]
0

Dom myser i soffan bredvid mig. Jag har en teddypläd och dom en :P

shamz116
0

Min kisse låg alldeles nyss o sov i mitt knä o kurrade:) nu e han under sängen

[littlecat]1
0

Min katt busade just, men nu sitter hon och kollar ut genom fönstret på när det snöar :)

[Zlarviig]
0

Lillen ligger med huvudet på en pappersbit under vardagsrums bordet och tittar på tv. Pussel ligger i hundens säng och Bizzi ligger i fåtöljen :)

jollycox
0

Ena ligger och sover och den andra sitter i köket medans syster lagar mat.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

LinaLj
0

Ligger på mina axlar och snarkar som en full karl :). Inte för att jag ska klaga, det är ruggigt väder och då är det skönt med en pälskrage.

[Emma--]
0

Mina ligger ännu en gång på en teddypläd :P men dom busade för ett tag sen.

[Zlarviig]
0

Nu ligger Lillen och ålar sig på golvet där jag gnugga in kattmynta, Pussel ligger på fuskpäls pläden mellan mig och Hunden och myser och Bizzi sitter och dricker vatten :)

Indira
0

Den ena utforskar mamma nu när hon somnat i soffan och trampar lite extra klumpigt på magen och i ansiktet ifall det kan få henne av vakna. Fast nu la han sig och gosade in sig i filten hon hade på sig, så han ska nog sova lite nu tilsammans med henne :)

Och precis nu kom den andra katten in i vardagsrummet där jag och resten av familjen sitter… Han går med bestämda steg mot mig (detta är min lilla bebis, han är verkligen mammas pojk)… Japp, nu la han sig i mitt knä :)

amandakylen
0

Hon försöker bestämt hitta en bra plats att ligga på längs ryggstödet på soffan, precis i böjen. Hon verkar dock inte finna ro, drar sig fram med klorna, lägger sig på rygg, ändrar ställning igen, vänder sig om, rullar runt osv.

Känner igen denna känsla i sängen!

amandakylen
0

Förlåt för två inlägg. Särskilt om bilderna inte funkar igen ):

shamz116
0

springer runt och leker med en fjädervippa

[Emma--]
0

Ena katten sitter på micron och myser av värmen som blev där :P
Den andra är i en kartong och undersöker.

[Emma--]
0

Dom tar det lugnt. Dom har varit för att ta bort tandsten idag och balansen är väl inte helt 100 än. 
Men dom lär ju kunna vara trötta hela dagen också.

smilax
0

Sover som stockar hela högen.Glad

shamz116
0

Tittar ut i fönstret

[Emma--]
0

Sheri myser under täcket och Greta sover nära ett element.

jollycox
0

Dom busar efter att ha fått mat.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

nottheonly
0

En ligger bakom mig på fotöljen och en ligger på soffan.. morgon trötta är vi Flört

Pudelbus
0

Nils kom precis in och står och äter just nu, han kommer nog och kryper ner i soffan hos oss andra snart.

nottheonly
2

Nu några timmar senare så är det bus som gäller.. de sitter och stirra på mig med stooooora ögon som bara lyser av bus och så fort jag kollar tillbaka så springer de iväg och jagar varandra. De är väll för härliga, får alltid ett leende på läpparna av dem Kyss

amandakylen
0

Ligger och spanar från sin lilla koja i en garderob högt upp.

[Emma--]
0

Sover. Lär säkert vakna när jag ska ställa mig och göra tårta till sambon :P

[Zlarviig]
0

Pussel sitter bredvid mig på soffan och bäddar och spinner som en motorsåg… Nu lade han sig ner med huvudet på min arm. Det bästa som finns när man har feber och ont i huvudet

[Emma--]
0

Sheri ligger i transportburen och Greta äter lite,

Xenity
0

Nisse hittade en dammråtta…

Live long and prosper!

nottheonly
0

En kisse ligger i knät och en håller på och pratar för att få uppmärksamhet, hon har nog tråkigt Flört

[Zlarviig]
0

Pussel leker med hunden, Bizzi sitter på två meter höga bokhyllan och tittar ut genom fönstret och Lillen sover i mammas säng

shamz116
0

Behrooz är lite rastlös o går runt i lägenheten, verkar inte veta va han vill göra just nu..nu gick han o åt lite mat :)

[AndreaPirlo92]
0

[RMSLiners]
0

Herrn ligger och arbetar på en solbränna på sin ställning som står vid ett fönster.

Ratzo
0

#17 Hahaha vilken slarvig tvättning! Glad

I can't drown my demons, they know how to swim.

[Emma--]
0

Sover :P känns som att jag ofta hamnar här när katterna vilar :P

[Emma--]
0

Sitter och försöker spana på ormarna.

Fridaaaa
0

Sover hihi

[Emma--]
0

Nu fick jag sällskap vid datorn av Greta och Sheri gick och la sig :)

godisgrisen
0

Nu börjar det bli höst och kallt så Svea bäddar ner sig när hon ska sova. Nu ligger hon brevid mig i soffan under en filt och sover gott. Så gulligt tycker jag. :-) Sigrid ligger någon annanstans och sover skulle jag tro. De är mätta och belåtna då är det dax att sova så man orkar kvällsracet!

vinteralvan
0

Sotis sitter och tittar på mig.

maay
0

Är ute o härjar ;)

//Linnea

Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus

amandakylen
0

Enligt sambon så mjauar hon efter mig haha! Sitter på t-bana påväg hem

Slashignore
0

Alla tre sitter här i soffan med mig, den nya lilla flickan ligger på högersidan och försöker ta över mig där ifrån. Medans de två gamla stofilerna ligger på vänstersidan och försöker hävda deras äganderätt där ifrån.

Fridaaaa
0

Findus ligger i soffan hos mig och Fia går omkring och kollar läget:P

amandakylen
0

Hon vill att jag ska leka apport med en tofs med henne, hon står och mjsusr på mig med tofsen. Redan kastat iväg den tusen gånger haha ): hon tröttnar aldrig

amandakylen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Dubbel inlägg

nottheonly
2

Det är värsta ovädret här med snö och grejer, så tog ut katterna på balkongen för att de skulle se vad det var som lät osv…. det var inte populärt. Men jag tyckte det var lite roligt att se deras miner och sen blev de lite blöta också Flört (Elak matte… hehe)

Afturelding
0

Han klättrar på en stor låda som står på en tomm kruka… Väntar i princip bara på att han ska inse att den kommer tippa, men så smart är han inte än.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[nettaahs]
0

Min tös ligger på mina axlar och snarkar.. 2,5 år gammal men tror fortfarande att hon är lika liten som en råtta ;)

Slashignore
0

Tjockiskatten äter, latiskatten sover och hyperkatten vilar efter att ha dödat klösträdet i en timma… Standard!

Minirut
0

För tillfälligt ligger båda still. Ena på ryggstödet på soffan och den andra i soffan på mina fötter. Det dröjer dock inte länge fören de bråkar om vem som ska ligga på tangentbordet.. inte populärt av mig, så jag får njuta så länge dethär varar :)

http://pillasddv.weebly.com/

[Zlarviig]
0

Pussel hoppade precis in i en plastpåse som pappa precis lyfte upp, så nu ligger han med framtassarna och huvudet utanför. Det ser ut som att han hänger på kanten! Knaskatt :P Bizzi sitter på bokhyllan och Lillen sover

amandakylen
4

Mjauar på mig, kasta tofsen!!

Lite stökigt, jag vet haha ):

Afturelding
0

Förmodligen leker han i garderoben… Han vägrade komma ut igen när han hade smitit in medans städade i den, så jag kunde inte stänga dörren som jag vanligtvis gör.

/Rebecca

[Forest]
0

Just nu ligger katten o sover hos sin matte, 7 sovare dessa två Flört

amandakylen
2

Kollar som besatt på snön

Afturelding
0

De ligger och sover i soffan tillsammans :) Det är nog första gången faktiskt.

/Rebecca

Pudelbus
0

Nils följde med på en promenad i trädgården, inte alls överförtjust i snön så nu har vi krypit upp i soffan istället.

[Forest]
0

Just nu funderar Bamse på vad det var för något som gavs i hans matskål, ser skumt ut Förvånad…. Jag har satt in lite kyckling i ugnen o det är skinn o vinge som väntar där nere. Han har inte fått skinn förut o det verkar lite små äkligt tycker han Flört Han äter annars vinge med skinn på, nu är skinn bervid lite extra Flört

Slashignore
0

De två vuxna är livrädda för småttingarna som nu är i köket för första gången… Mamma katt ligger och låter sina bebisar äta tills de spricker!

[Emma--]
0

Mina ligger på varsin teddypläd. Så jag blev utan!

Lynxx
0

Slappar på världens bekvämaste plats…eh…

/L

Lynxx
1

/L

Afturelding
0

Bilden säger väll det mesta.

/Rebecca

AnnaMoonshadow
1

Quinn försöker hela tiden klättra upp i julgranen :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[tesswashere]
0

Morran äter och Ronja sover :)

[Zlarviig]
0

Lillen går sin dagliga runda runt i huset och ser till så att allt är okej och ingen, Pussel sitter i fönstret och tittar på alla som går förbi där nere och Bissi ligger på sin nya favvoplats, bakom en tomtelampa på ett litet glasbord som står intill elementet under fönstret.

woopwoop
0

Sover på sin lilla utkiksplats haha! :]

[Zlarviig]
0

#99 och ingen bråkar* skulle det stå Tungan ute

Slashignore
1

Alla åtta, bebisar samt vuxna, ligger i soffan med mig och min sambo och har gjort stora delar av dagen… ganska trångt!

shamz116
1

han e i närheten av mig :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.