Dagens kattbild
Här tänkte jag att vi kan lägga in dagens kattbild. :)
Ta kort på era katter där hemma och släng in här :)
Ingen fler? ;)
och blev inte en dagsfärsk bild idag heller.
Jag ser inget foto för idag och inte gör jag det när jag själv försöker ladda upp ett foto på en annan i fokussajt.
#7 nä det är något som är fel. Men det funkar för mig om man trycker på rutan som finns.
Fina bilder och fina katter. Nu ska jag äntligen hem till mina katter igen så kommer en bild på dom imorgon :)
Lille Nanook som räddades undan attackerande skator av en kille i Malmö. När han kom till mig var han så mager och uttorkad. Två dagar senare blev han alldeles gul i munnen och slutade äta. Så det blev tvångsmatning och trugning med mjölkersättning i spruta. Nu är han en glad kille på ca 6-7 veckor.
#21 oj va fin!!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
"27 Vilken stark orange färg han har, jättefin 
Små stjärnor lyser också i mörkret.
# 29 Ingen som funderade på att nacka bonden?
Jo, jag! Någon föreslog en hötjuga i r*ven.
Å va fin :)
*Det blir som det ska*
#37 Så fint med terracottafärgade trampdynor.
Medarbetare Hittekatter iFokus

#48 aw vilken söt persian:) vackra ögon!
# 56 Det var en vacker katt
Vacker och otroligt trevlig. Hittades (sa upphittaren iaf) nyfödd tillsammans med sina syskon och lämnades in till djursjukhuset för avlivning. En av tjejerna på djurhuset tyckte de skulle få en chans, så de hamnade hos mig, och har blivit uppfödda med flaska.
#oj, hur många katter har du hemma just nu?
Oooo vilken fin bild och fin kisse!!! Ragdoll?
*Det blir som det ska*
Nej, en birma. Men fin är hon;) Tack!
Sorry, bara jag som är totalt insnöad på ragdoll för tillfället hihi! Birmor är också otroligt fina!
*Det blir som det ska*
Måste säga att den bilden du har på katt är också jättefin. Är det din katt? Har beondrat den många gånger:)
Å, så din dröm om ragdoll går i uppfyllelse?! Har du bild på hen?
Har inte tingat än, ska titta på en kull imorgon dock :)
*Det blir som det ska*