MIDSOMMARAFTON 2007
**TREVLIG MIDSOMMAR!!
**Drick nu inte för mycket "käll-vatten" till firren, och dansa många härliga rundor runt stången! =)
Själv så ska vi vara hundvakt, i dag på söndag och nästa lördag, till grannen! =)
………….(¨^¨)…..
………….(°.*.)…..
………….(.*.°)……
./¨*¨¨*¨*.* *¨*¨*¨*¨\
{.*..*.*..*.*.*.°*.*.*.°}
../*¨*¨\..(.*..)../¨*¨*\.
.(*(..)*).,(..*.).(*(..)*).
..\,*,,*/..(*.*,)..\*,*,/..
………….(° *.)………..
………….(*.*.)……..
………….(.*.° )……..
………….(*.°..)…….
………….(..°.*)……
………….(°.*..)…….
………….(.*.° )………
kram!

Vi ska åka till stugan, katterna och jag. Sedan kommer väl familj och vänner efter… Om det inte börjar regna igen så klart! Men då får vi väl åka hem igen. Tur att det inte är så lång väg till stugan!
Glad Midsommar allihop!

Glad midsommar alla
TREVLIG MIDSOMMAR
önskar Vimsan och Titti
Glad midsommar..

/Elisa
GLAD MIDSOMMAR :)
Söt midsommarbild du har Kalindas :)
Tack..
Det är min lilla Caramel som är på bilden.
/Elisa

Och nu blir det, hoppas ni hade en trevlig midsommar!:)
#9. Jodå, jag hade trevlig midsommar. Jobbade ju på midsommaraftons dagen så… Men sedan var jag ledig ända tills i morse. Fastän det var midsommar låg ju inte färjorna stilla (skulle bli livat då, och vad alla skulle protestera när de inte kommer dit dom tänkte sig). Fy tusan vad folk det var på färjan, passagerarsalongen i det närmaste full.
Min x.svägerska var hit och hälsade på Vimsan igår. Dom blev riktigt goa kompisar. Vimsan kom ju på att om man riktigt gör sig till så blir man - kliad under hakan - klappad på ryggen - "tillruffsad" på magen - och det är ju så sköööööööönt.
Slutade med att katten tänkte springa efter henne när hon cyklade härifrån. Men då kunde inte jag låta bli att skratta i alla fall, såg för häfftigt ut när hon la av i full fart. Turligt nog lyckades jag locka Vimsan tillbaka i tid