*Kul tråd* Failbilder!
Vad sägs som att vi har det lite roligt här? T ex att ni laddar upp failbilder på era katter. Vad för Failbild det är spelar ingen roll, tycker du den är Fail så ladda upp den.
Ingen ska behöva komma med åsikterna om, Att den är inte Fail, och vidare, detta ska vara en rolig tråd för oss alla så vi kan skratta åt våra knasiga fyrbenta vänner!
Kul va? :D
Jag börjar och bjuder er på en bild på S*Raggedy Doll Fatzima och Lilla Lady xD
haha super roliga bilder ju! ;)
#1 Hon kanske inte alls gillade dina gardiner och bevisade det genom att tugga på dem ;)
Eller så älskade hon dem så mycket så hon helt enkelt måste tugga på dem oavsett!
#3 hahhahah, gillar bilden skarpt! :D
#5 Haha skit kul bild ju! xD
#5 HAHAHA!! 
#11 Haha och Nils ser ut att tycka att det var toppen.
#3. Riktigt skön bild.
#13. Jag tyckte det såg ut som att han skrattade, klassiska kattmunnen :3. Nåja!

#21 Haha den där bilden är ju helskön ju! Och BRA! Fin skärpa, bra färger osv. Mycket uttrycksfull eftersom du helt enkelt inte hann med att få det som du tänkt dig :P
#22 Tack! Jag höll kameran nere vid marken utan att se var jag fokuserade så hade hon suttit kvar där hon var innan hade det blivit oskärpa! Önskar bara att hela hon hade synts, det hade blivit en riktigt cool bild 
http://julialex.blogg.se
Min lilla tjockis Lukas låg och såg så söt ut på balkongen och precis när jag skulle knäppa bilden så gäspade han. Blev en ganska rolig bild i mitt tycke. :)
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
#33 Även om bilden inte är Fail i sig så är det en bild på katt, sådana bilder oavsett är tillåtna, din katt är så himla söt så! <3
#37 Det ska vara trångt, faktiskt! ;)
#37 Det ska vara trångt, faktiskt! ;)
#35 så helt underbart söt kisse du har och rolig bild också :)
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
Puttar upp lite.. haha!
Hahaha, vilka underbara bilder.
#33 & #35 Bengalkatt
<3
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Lilla Gizmo ska äta upp Lurvans svans, mums 
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
#55 ostbågsögon!:D