Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 4028 ggr
ElinaPersson
7

Låt mig få presentera....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma Cool

och

S*KungsgardenCats Qiss Me Prins Milo Kyss

Mina 2 bengalkatter som snart blir leveransklara!

De är ifrån http://kungsgardencats.se/ och ska få följa med mig på utställningar framöver, redan bokat boende i Norrköping och Uppsala - Stockholmsutställning i november men bor ju där så inget boende bokat Flört

Fler som ska på utställningarna Östkatten, Uppsala Kattklubb eller Birka kattklubb?

Bifogar en bild på herrarna <3

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

thildatessie
0

oj vad fina! Förvånad

ElinaPersson
0

#1 Tack, va kul att du tycker det! Skrattande Jag är så stolt över mina små <3

[alisja]
0

Jag tror jag är kär… Oskyldig

jbe
0

Vilka sötisar! Hur små kattungar kan man ställa ut?

mvh

/hon med en egen bengalprinsessa

ElinaPersson
0

#3 Det är jag också, mina prinsar Kyss

#4 3 månader gamla måste dom vara, så är den född t.ex. 1 juni så är det 1 september som gäller :) Du får INTE blanda ihop 12 veckor med 3 månader i detta sammanhang Flört pussa på henne lite från mig!

jollycox
0

Jättesöta! Glad Den där ljusa färgen är så häftig på bengaler.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Millchan
0

Dom är helt bedårande, en vacker dag vill jag med bli ägare till en bengal eller två, men det får bli i framtiden!

www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem 

Magic Nicki
0

O jag tyckte om den mörka som ser så vild ut:)) Grrrr Hade också velat ha en sådan också! Men är dem inte väldigt vilda o lekfulla till sättet bengalerna? Kan du berätta lite mer om bengaler.

Kinne
0

Jättefina! <3

Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.

http://piecesofarts.blogg.se

ElinaPersson
0

#6 Seal Lynxpoint (Snow) Spotted :) ja dom är jättefina! Fortfarande ganska ovanlig bengalfärg men fortfarande sååå sött!

EddaM
0

Ja jag skall på någon av dem men inte bestämt vilka! Kommer då ha med mig kattungar oxå. Fast av rasen Norsk Skogkatt =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

ElinaPersson
0

#11 Älskar norska skogisar! Om de inte vore för att dom har väldigt lång päls, fäller mer och behöver mer vård inför utställningar o dylikt Skrattande

Vad har du för uppfödarnamn? kan jag försöka spana in dig och heja lite, brukar nämligen gå runt och titta med sambon Glad

vinteralvan
1

Otroligt fina.

EddaM
0

Mitt stamnamn är S*Luddhuvet´z =)

Jag tycker inte att det blir så farligt hårigt hemma mest är det min LH huskatt som är boven när det gäller hår på kläder och annat då hon har så mycket vitt. Men det är klart att de får sina bad inför utställning och det kan bli mycket men de blir så fina och fluffiga med =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

ElinaPersson
0

#14 Hehe ja huskatter brukar ju fälla en hel del när dom inte är blandras med en mindre fällande ras :p Förstår det, dom blir ju så ståtliga när dom är fullvuxna, helt underbart stora och fluffiga

ElinaPersson
1

Vet faktiskt inte om jag står ut 3 veckor till *biter mig själv i fingrarna* SkämsKyss 9 veckor i lördags och leveransklar 1 september… Aaargh!

ElinaPersson
1

kom hem! Kyss

Millchan
0

#16-#17 kan komma hem till mig istället Skrattande

Bara älskar dina kissar sååååå vackra Flört

ElinaPersson
0

#18 Haha.. Nehedu! Flört sambon tycker jag är knäpp som springer runt och köper diverse småsaker, kan ju inte hålla mig Skäms Mamma har även bett sin vän att virka diverse kattleksaker :D

Tack, dom utvecklas så fint!

Millchan
0

#19 hihi, förstår att du shoppar, jag är likadan och nu senast fick jag iväg en beställning på ett klätterträd,,, kunde inte hålla mig mer Tungan ute

ElinaPersson
0

#20 Sitter dock och funderar på när min mat dyker upp, inte fått något att betala till heller… Man blir alltid rädd att man gjort fel när man beställt genom ett annat språk :p Va kul!! Vad blev de för träd nu då? :) köpte från Sverige eller Ebay?

Millchan
0

#21 köpte på eBay tyskland http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=261080453199&ssPageName=ADME:X:DERP:DE:1123

För 658kr inkl frakt!

Håller med om att det är lite knas med beställningen och betalningen, har du fått nåt svar på mailen att det är på väg, jag har blivit mail bombad efter beställningen på tyska och engelska hihi!

ElinaPersson
0

#22 Åh va kul! :) Bengalen skulle älska att sitta längst där uppe Tungan ute

Jag fick typ 2-3 mail men inget mer, eller ja.. jag registrerade en helt ny mail för Ebay så är ju därför jag inte märkt något Skrattande

Seglarina
0

Vilka juveler!Kyss

Millchan
0

#23 det ror jag också att dom kunde gilla, jag hoppas mina tre lurvbollar kommer att gilla den, hoppas den kommer hem snart!

Jag fick bekräftelse mail om att jag hade köpt trädet och betalat, kolla i mailen om du har nån bekräftelse på att det är på väg, för mig stog det att nu är det bara att vänta till den kommer hem på engelska!

ElinaPersson
0

#24 Jag & pojkarna tackar! Skrattande

#25 Haha bara hålla ut, du kommer ångra dig när det väl är dags att skruva ihop den, de gjorde iaf min sambo Flört

Jag fick bekräftelse, har ju redan skruvat ihop min men väntar på katt!!

Millchan
0

#26 Jag hade praktik för många år sen i en djuraffär och fick skruva ihop stora kattställningar och jag vet att jag svor en och annan gång där men fick ihop dom till slut Flört

ElinaPersson
0

#27 Haha usch då… Ja det tar ju lite tid och det krävs att man är hyfsat lång, själv fick man stå på stol efter halva… Oskyldig

Nu har även Milo blivit fotad igen, denna gång är han faktiskt cirka 8½ vecka! Kyss

ElinaPersson
0

Qiss Me Prince Milo Kyss

ElinaPersson
1

Otroligt bra kontraster i sån liten ålder - Seal Lynxpoint spotted Skrattande

Millchan
0

#28 Mmmmmmmysig, vill ha, men tror jag gillar den andra liiite mer men han är väldigt söt!

Tror det blir hjälp av stol här också att bygga ställningen för jag är rätt kort bara 151,5 cm LÅNG hihi!

Den har tyvärr inte kommit än hoppas verkligen att den kommer i morron fredag!

UlrikaD
0

Herregud människa! Hade du bott närmare mig så hade du fått sparka ut mig ur lägenheten med våld. Så otroligt fina de är!Kyss

ElinaPersson
0

#31 Han är en liten heffaklump, du ska se hans hängrumpa Flört Känns som att han kanske får hänga med mig och sambon till gymmet i höst *garv*

Jaha oj, då klår du mig med hästlängder, jag är faktiskt 161,5 cm LÅNGSkäms jag som trodde jag var kort, haha!

#32 Vems lägenhet, din eller min? Du kanske vart jätterädd med två "leoparder" i närheten Flört *fniss* Håller med dig till fullo, vrålfina båda två - håller tummarna på showbanan nu i höst Skrattande

*Bifogar bild på Heffaklumpens rumpa*

Jessicahagstrom94
0

åååh vad jag vill ha!

Fridaaaa
0

Gud vad fina! 
Jag är smått kär i bengaler och att se dina bilder här gör mig inte mindre kär ;) haha :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ElinaPersson
0

#34 Du skulle inte ångra dig om du väl skaffa en! Flört

#35 De unga herrarna tackar Skäms Jag älskar dom mer och mer för varje dag, de har så underbara personligheter! Min kära vän har 3 stycken och dom har alla sin egna fina personligheter <3

Jessicahagstrom94
0

# 36, nej jag vet! :D problemet är att vi redan har katter :) men en bengal ligger högst upp på djurlistan när jag flyttar hemifrån! Kyss

ElinaPersson
1

#37 Ah, jag har bott med en allergisk familj så håriga djur var de aldrig tal om Rynkar på näsan Men nu när man bor med sambon så är det fria vägar att göra det man drömt om Skrattande

Var noggrann när du väljer uppfödare bara, dels hur katterna ser ut men även hur de är som individer!

Fridaaaa
0

#36 Härligt! :=D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zoolatri
0

Vilka snyggingar!:)

ElinaPersson
0

#39 Verkligen! Skrattande

#40 Snyggingarna hälsar tillbaka! Flört

Bine93
0

Men gud vilka vackra små kissar :D

ElinaPersson
0

#42 Ja verkligen! :D

På lördag är det äntligen dags, då anländer Kenai! Skrattande "Halvbrorsan" Milo anländer cirka 18-20 september… Kan inte hålla mig längre, det börjar bli olidligt!!

blondifire
0

jättefina killar. hoppas du är medveten om att korthårskatter fäller minst lika mycket fast deras päls fastnar lättare på textil än semilånghår Flört. lycka till ser fram emot fler foton :-)

S*Winsnes Wilda

jbe
0

#44 min bengal fäller ingenting. Än ska jag kanske tillägga, hon är bara fem månader. Bengaler fäller ytterst lite eller inget alls.

Tilla_
0

Jag har också en bengal och hon fäller bara när hon blir stressad (typ vid kloklippning). Annars inte ett spår..! Väldigt skönt måste jag säga. :D

ElinaPersson
0

#44 Bengalerna hör dock till de korthårskatter som inte alls fäller mycket Glad Men stämmer säkert på andra raser, främst huskatter.. Bilderna kommer välla in framöver ;)

#45 Dom ska vara en ras som inte fäller mycket men självklart kan dom fälla mer när dom myser och är stressad osv…

#46 Precis som du säger, de kan fälla under olika omständigheter Flört