god morgon 15 juni
Vaknade i morse av att Trötter kom och kröp så nära mig han bara kunde sen låg vi och gosade i två timmar. Det var så mysigt :) han låg på rygg och på sidan och skulle rulla runt. Buffade sitt lilla huvud i min hand och brummade som en hel lastbil. Till slut kröp han upp i min armhåla, rullade ihop sig och sov som en liten bäbis.
Utanför skiner solen underbart på första semesterdagen men jag hade hoppats på lite mulet då vi ska åka bil 14mil idag.
Äntligen ska vi åka ut till landet! Där kan kissarna få springa ute och även jag får bra luft. Inga flygplan, inga bilar och inget internet…
Så mina kattälskande vänner. Vi hörs igen om tre veckor när jag kommer hem. Då kommer jag med masssa nya bilder på mina galna kissar.
Hoppas att alla får en bra sommar!
Stor kram!
Lotta, Toker, Trötter

vad skönt det låter, rulda! Glad semester!

Själv sitter jag och väntar på kabelmannen som skall byta kabelTV-uttag, extremt trist. Och i vanlig ordning så är hantverkarens tid dyrbar inte kundens, mellan 9-16 skall de komma…:/
Soligt, blåsigt, ganska kyligt är väderstatusen här.

Ha en underbar semester! Men…hur ska du klara dej utan internet?
#0 Ha en skön semester!!! 
Det känns som om någon har kört in en stor spik i min vänstra axel. Ont gör det så det räcker och blir över. Tvätta kläder skulle jag behöva göra. Båda bilarna står sönderskruvade och ska få remont, så om jag ska tvätta så måste jag cykla.
Kom underfund med att idag sprack min tidsplan som jag gjort upp för mig, så nu får jag göra en ny (som inte kommer att hålla). Ska städa här hemma och städa på jobbet (på färjan, den andra städerskan är sjukskriven - igen).
Dessutom så måste jag städa på ett tredje ställe. Är ju snart midsommar ju. Har en matta hos min mor som ska vävas ner. Måste göras inom en mycket snar framtid eftersom det ska komma en icke höjdrädd hantverkare dit. (Taket ska målas)
Ha en bra dag.
//Titti