Handla på ebay???
Jag är ute efter en speciell katt vattenskål som jag inte hittar i djuraffärer och liknande kostar skjortan!
Det är en skål som har en typ fontän i som renar/filtrerar vattnet, undrar om ni vana ebay handlare har koll på nån sida så att man kan beställa en sån eller nåt liknande med filtrering och om dessa är bra!
Har nämligen en katt som inte dricker ur skålen utan från kranar, chillornas vattenflaskor och från muggar, glas mm!
Sen undrar jag om det finns nån bra sida att beställa sånna där lurviga plädar i från?
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
Hittade en sid Zooplus.de men dom skickar inte till sverige…hmmmm :(
Zooplus.dk har bra saker till ett otroligt billigt pris!:D
Har du tittat tradera? Enklare att betala därifrån än ebay ju.. 
Hittade nu olika zooplus sidor och det verkar som att finland har billigast som skickar till sverige!
http://www.zooplus.fi/shop/kissat/kupit/vesiautomaatit/142677
Vatten fontän + 3 extra filter kostar med frak 269,50kr
Ni som beställer från zooplus hur registrerar ni in på dessa sidor, när jag skriver in min mail och har glömt mitt hemliga ord och skickar efter ett nytt så godkänner den inte min mail adress!
Det här var ju inte lätt….
Inte mer värt att köpa den på tradera då? kostar 304 kr där för exakt samma fontän..
http://www.tradera.com/kattfontan-mini-2-liters-nyvara-2-ars-garanti--auktion_340936_160556312
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Har äntligen lyckats att köpa en på zooplus i finland och summan med frakt och tre extra filter blev 260kr 3-5 dagars leverans tid!
Datorer alltså, jag har ju noll koll på sånt här med att köpa via nätet men alltid lär man sig nåt nytt hihi….
#7: Hoppas katten byter från kranen nu bara. Lycka till! 
#8 det hoppas jag med, kan berätta här hur det går när jag fått hem den :)