God morgon 8 Juni 2007
God morgon :)
Idag är det dags för jobbet igen. Jag är inte så jättetaggad usch å blä… men bara 7dagar kvar till semestern. Jag lääääängtar :D
Sov lite oroligt och tittade till Toker hela natten. Han fick en allergisk reaktion på vaccinet i går men nu mår han bra. Gosig och busig som vanligt :)
Trötter är överlycklig att ha sin lekamrat frisk, nu kan man busa igen :)
God eftermiddag!
Idag har jag varit på skolavslutning, Jr slutade 1an.
Har jag också sommarlov då? - från läxläsningen?
De senaste 9 dagar har varit jobb, jobb, jobb - alla dagar. Börjar bli väldigt trött just nu. Klockan har ringt kl sju 14 dagar i rad. Har det inte varit att grabben ska till skolan, så ska jag på jobb. (undantag i morse då den första gången ringde runt 05 snåret)
Skulle ha lust att lägga mig på sängen och sova, men jag håller på och lagar middag, ska bli Korvstroganoff. Jo jo, Vimsan ska också få smakbitar även om hon just nu ligger och dåsar i någon buske.
Ha en fortsatt skön dag - är ju helg snart.
//Titti och Vimsan
haha jo sommarlov om du inte ska jobba… jag saknar inte skolan för fem öre men sommarloven saknar jag så jag blir tokig!
Att klockan ringer 7, vilken lyx. Här hemma har den ringt klockan 3 i två veckor nu :S
Saknar inte heller skolan för 5 öre! Har ändå aldrig haft så bra betyg! Så det gör inget! Jag får göra precis som jag vill numer :)
Är ju förtidspensionerad :):)