Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1045 ggr
Destany
0

katterna vs krukväxterna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att ha fått sopa jord varje dag nu o kanelen slutat verka så har jag köpt fy kristaller som man ska gräva ner i jorden. än så länge verkar det funka.. trodde i mitt stilla sinne att jag kunde lägga kristallerna i en handduk innanför dörren så Zorro ej skulle smita ut hela tiden men icke den gubben gick inte.. så spänningen e olidlig här hemma vem vinner ? katterna eller krukväxterna?

kemikal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kampen avgjord för den här krukan… :P

virvla
0

jag har löst det genom att inte ha några krukväxter…jag har persilja, basilika och gräslök i köksfönstret, där brukar det ryka persilja och gräslök då och då. jag försöker vara glad över att hon inte tycker om basilika…

CarolineO
0

Jag hade planterat kattmynta i köksfönstret, mitt nöt!! Det tross att hon går i den krukan!! Så den dog…

Alwyn
0

Jag vinner, för jag har växterna i hängkrukor haha.

Allamej
0

Tack för kaneltipset…Ingen vält kruka på någon dag! Sen blir det vitpeppar osv. jag får helt enkelt jobba mig igenom kryddhyllan om jag vill behålla mina blommor…

Fråga bara, hur mycket kan man krydda en blomma innan den dör av det.?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor