HOT or NOT ?
Heej, tänkte starta en lek som jag hittat på några andra sidor här på iFokus : )
_Den går då tillsåhär, jag lägger upp ett kort. Och sen ska en av er skriva hot om ni gillar fotot. Och not om ni inte gillar fotot.
Sen är det er tur att lägga upp ett kort, och nästa person skriver vad den tkr, osv.
*Hoppas ni fattar, men många kan den säkert redan*
OBS, Korten kan vara på vilket djur som helst !
_

Alltså bilden är en av mina favvobilder som jag tagit och…djuret glömde jag bort meeeen det finns ju diverse blötdjur och fiskar under ytan hehe =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
3 verkligen hot trots inte djur med på bilden. Men otroligt stilla vatten är det havet som var så där stilla? Underbart kort

#5 Din tur att lägga upp bild ;)

Den är faktiskt mittemellan. gillar inte flugor men gillar endå bilden på något sätt, den är somrig.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

16, sorry lite OT men är det flygekorre eller vad är det för söta djur? 
Tänkte också på det. Himla söta :D
#18 & 19 det är Flygpungekorrar eller "sugar gliders" som de också kallas. :)
24, tackar för infon ska genast snoka om dessa flygpungekorrar, roligt o läsa lite om dom. Lär inte köpa men söta var dom 
#26 välkommen in på exotiska djur i fokus, där är vi flera som har sugar gliders, det är svårt att hitta korrekt information om dem på nätet då det mest finns info ifrån USA där helt andra lagar gäller än i Sverige. Så även om du bara är nyfiken rekomenderar jag dig att komma in till oss och läsa i våra trådar då det ger en mer korrekt bild av hur det är att hålla dem i Sverige :)

TACK! Jo det är en Ragdoll och det är en helt fantastisk ras :)

Hot, riktig häftig bild!
Våran lille kisse som vilar sig lite =)
----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse
R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Not - Hade blivit lite bättre om du tog lite mer framifrån och försöker få så att det fokuserar mer på katten.
Men Hot för att det var en riktigt söt katt + ingen stökig bakrund!
Lilla Jackie tycker att det är spännande med allt gräs! (:
<3 Mvh Wellingtons Kaningård ~||~ Lejonhuvad Dvärgvädur <3
Wellingtons.weebly.com
#65. Motivering pls?
gillar inte bakrunden och ljuset men en charmig katt :)
#67. Själv tycker jag att det är ljuset som gör det till en fantastisk bild :). Blek vintersol, precis som hans päls. Men bakgrunden är trist ja!
Tack för att du svarade.
varsegod :)
#72 Tack! Jajamen, en devon rex pojke :)
Hot!
#93 nu blev det lite fel 
Hot
En av mina alla änglar Dianthus Singo (Creme sö. lh)

HOT pga motivet och fokus, men för skarp blixt även om den är vinklad… vänd den bakåt kanske eller som lättningsblixt.
Medarbeterare på Kost
Både hot och not, superfin katt, dock dåligt ljus
Min underbara Queens Dolly
#101 hade ingen blixt, det är solen :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Rätt :-)
Appropå naturligt ljus så får man ju ibland tulla lite vad man skulle önskat på skärpedjup. Här är en liten bild på min lilla Saga… skärpan är rätt om man slår upp det i original-RAW-formatet men djupet kunde varit bättre… men det är gulligt ändå tycker jag ;-)
Medarbeterare på Kost
#104 Men vad var min hot or not? 

Flåt Roonja 
Din bild är super goooo… typ HOT alltså, men vill ha högre kontrast till omgivningen oavsett vad det är.
Det var bara inte min uppgift att kommentera den…
Men det gör jag gärna !
Otroligt bra skärpa, men lite dåligt skärpedjup… vi är alla
iika dågiga kålsupare där.
Man får offra något för att vinna något annat helt enkelt !
Här är en bild på en väldigt irriterad Saga över att jag återigen måste ta fram det där slangmonstret !
Medarbeterare på Kost
Not, hihih man ser knabbt vad det är, men supervacker häst. 
Min vackra chihuahua hane Foxen :)
Hot, söt apa, nästan lika dan som den på min bild
hahah! 
#115 om du var på kolmården och tog bilden kan det mycket väl vara samma apa haha :D
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Hahah #117 Om du var på kolmården och tog bilden kan det nog vara samma apa, haha nee, det tror jag inte! 
Hahaha jo visst är apan från kolmården! :) Var där en dag och tyckte dem var riktigt fräna! :D
#116 Hot, dock lite dåligt ljus ;) men otroligt fin Iller.
kankse göra en HOT or NOT #2
Hot! Vilken sötnos :)
Tänkte skapa en Hot or Not #2 eftersom att denna börjar bli väldigt lång!
#56 Underbar katt, otroligt fin, blev faktiskt berörd av det du skrev :'(
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur