Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1300 ggr
chade
0

Godmorgon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina katter vet precis hur man ska göra för att få mig att inte somna..

Först måste man ju bara ligga uppe på mig, helst på ansiktet. sen kurra så att hela sängen vibrerar, den ena dreglar ner mig och den andra snarkar. När jag väl har vant mig vid allt det här och är på väg att somna så ska dom givetvis vakna och busa en massa, dom har ju självklart sovit gott som en prins och prinsessa… gärna springa några varv i sängen var 5e minut också.. 

Såå det är min natt, jag har gett upp nu. Lika bra att gå upp och få dagen överstökad haha!

Någon som känner igen sig? Flört

Små stjärnor lyser också i mörkret.

chade
0

Hahah gud vad trött och missnöjd jag serut att vara!

chilisalsa
0

Bägge mina kan vara uppe och gå på täcket eller bara ta min plats, men det behöver ju inte störa så mycket. Den ena har dock dille på att slicka ner mig, i ansiktet, och nafsa i hakan… kan gå an om han inte gör det mitt i natten.

Men det jobbigaste (och ondaste) är att han betraktar mina nakna fötter som ett fullständigt lovligt byte om de råkar sticka fram under täcket…. även om jag skulle råka sova…
Akupunktur sägs ju vara sövande, men det har jag aldrig märkt av ! Skrattande

http://jesper.nu/video/7557

Medarbeterare på Kost

chade
0

ååh Simon's cat! jag kan verkligen se mina egna katter göra hans hyss :D

Lovisan91
0

På vardagarna hinner inte våran kattunge upp före mig. Hon vaknar av mitt alarm. Då blir de bus och sen frukost. På helgerna kommer hon vid 07. Hon brukar oftast slicka mig i ansiktet och gärna bita mig i näsan :p och försöka äta upp min läpp piercing! Haha : D Tillslut lägger hon sig kurrandes bredvid eller gör något annat tills jag går upp :)

chade
0

Det värsta är när dom busat runt hela natten och morgonen för att sen komma och gosa när man ska gå upp. det är så typiskt, jag har så svårt att slita mig från sånt haha:D