Din katt :)
Vilken söt en! :D
#3 #4 vilka härliga bilder…
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Tack vad snällt! Då blir vänninan/fotografen glad men matte säger att det beror på modellen:)
Det här våran ena katt lilla Ariel hon är 15v snart men är väldigt liten i växten, hon är 75% skogis och 25% perser. Hon är en väldigt mysig liten kisse som är väldigt snäll varsam smidig och nyfiken. Hon busar gärna men är väldigt försiktig och välter inte saker hon duttar lite försiktigt med tassarna när hon leker, hon är lika försiktig när hon busar med sin halvbror som inte alls är lika varsam tillbaka. Hon vill gärna ha koll på allt och sitter gärna och iaktar barnen när de leker på sina rum tex.
Här är Tiger som är 13v snart han är 75% norsk skogis och 25% maine coon och han är en ganska stor kille med mycket päls som är ganska kraftigt byggd han har stora tassar och starka drag. Han är en riktig liten buse och är inte alls lika smidig som sin halvsyster Ariel utan liknar mer en liten hundvalp. Hans stora tassar låter likt en valp när han springer. Han älskar att busa och leka och gör det riktigt snyggt och tufft. Han är väldigt bekväm med sig själv och ligger mest och gottar sig och ser nöjd ut när han inte busar med oss eller syrran :).
#3 du hade verkligen vackra katter! Och bilderna var väldigt fina! den lilla katten hade väldigt speciella ögon, (posetivt) :)
#7 Väldigt fin kise du har! Gillar verkligen färgen!
#8 vilken söt liten pälsboll! Jag älskar namnet Ariel! Ifall jag ska skaffa en katt till någon annan gång och det är en tjej kanske det blir Ariel :)
#8 tiger var väldigt väldigt gullig! Gillar den busiga loken han har! :D
#10 Tack :) ! Det var vår dotter som valde ut både den kissen och hennes namn hon fastande för katten för att hon såg så snäll och rar ut och var minst i kullen och sedan valde hon namnet Ariel för att hon älskar Ariel den lilla sjöjungfrun :) !
#12 Mmmm han är en riktig tuffing med mycket bus i brallan :D!
De är helt underbara :) !

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har ett gäng missar. Tre Norska Skogkatter, en perser och en långhårig huskatt.
Lägger ut en bild på min yngsta skogis när hon var kattunge för ett år sedan. =) Hon kallas för Lilla Blå men väger 4,5kg hehe =)
Föder upp Norska Skogkatter under namnet S*Luddhuvet´z =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Här är en av mina katter.
Han heter Gramse, 7 år och är av rasen Manx.
Och han har en så härlig personlighet och väldigt social, ska vara med hela tiden och väääldigt pratsam kisse, pratar nästan ihjäl mig ibland, haha :P
Alla blir alltid lika förvånade över att han är en väldigt stor katt (han e inte tjock eller så utan bara stor helt enkelt). Men han är väldigt stilig tycker jag :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Kanske inte kan kalla dem "mina" katter längre, eftersom det är familjens katter och jag flyttat hemifrån, men nog har de alltid en plats i mitt hjärta :)
Först har vi Birdie (som är en katt, trots namnet, blev namnet Birdie eftersom min mamma är golfgalen och en Birdie är när man får ett slag under par). Hon kom till familjen när vår gamla Katt Tusse dog och är en genuin huskatt. Minnet är uselt, men tror hon är två år. Otroligt fin och smäcker katt, med ganska typiskt kattsätt, hon älskar att kela, men bara när det passar henne. Men när hon VILL kela ger hon sig inte förrän hon får lite gos. Tycker även om att sova på mattes mage/sida så stackars matte ligger vaken, rädd för att röra sig och störa henne.
Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.
Vilka fina katter alla har!
Vad roligt att så många har visat sina små sötnosar! Jag älskar verkligen katter! :D
Naw vad söta!
#23 mitt på tangentbordet är poppis här hemma också ;)
#24 din katt har verkligen vacker päls din katt har!
Våra 2:
Namn: Findus
Ras: Bondkatt
Färg: Röd tabby?
Född/ålder: April/maj 2009, 2 år gammal
Kön: Hane, kastrerad
Namn: Fia
Ras: Bondkatt
Färg: Sköldpadd
Född/ålder: 1998
Kön: Hona, kastrerad
(fick henne december 2010 då ägaren hastigt gick bort. Hittekatt ifrån början)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 Är inte det där katten som du skrev ett inlägg om förut att du var osäker på hennes kön?
Eller så var det en annan.. 
Men om det är hon du skrev om så har Luna blivit såååååååå gudomligt fin! 
Jag har en huskatt, Noggis heter han, och han ä 18 år
En riktigt stilig gammal gubbe tycker jag 
hihi, det är verkligen kul att se allas fina katter! :-)
#28- Jappp det är hon :) Tusen tack!!! :D Visst har hon. Växer så det knakar.
#36 Du får slänga in mer bilder på henne nån annan gång
Jag visste att jag kände igen den där nosen! 
#39 Men herregud så förbannat söt!!! :D :o
#39 Smälter!:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#38 Hon är bara fööööör fin!