Godmorgon 23 april
Idag e jag ledig efter jobbat 6 dagar..jag trodde jag skulle sov ut idag men icke jag vaknade pigg o utvilad kl 7 idag..
Mitt lysrör på akvariet gick i sönder så jag fick gå o köpa ett nytt o när jag skulle byta det så var inte locket på på akvariet o Puma hoppade rakt i akvariet.. snacka om att hon flög upp fort igen.. Jag kunde inte låta bli att skratta åt henne för e det nåt hon verkligen hatar så e det att bli blöt…
Godmorgon.
God och god? Jag har sovit dåligt inatt. Ville inte stiga upp för Vimsan och jag har legat och myst i sängen hela morgonen. Nu jagar hon något Harkranksaktigt i fönstret och försöker få fast det. Hm, jag är lite orolig för blomman där, fast kaktusen kanske klarar sig.
Måste ha elementena påkopplade just nu eftersom det har varit blåsigt och kyligt ute, så det har både knirrat och knarrat.
Jag är lite stressad. Skulle gärna ha typ sådär 40 timmars dygn just nu för att hinna med allt jag ska. Jag måste fara och hjälpa min mor och städa. Hjälpa till och torka damm och dammsuga och sådant - typ.
Nåja, skönt att jag har presenten köpt, och faktum är att det är en sak som behövs. Nä nä, lite till får Ni vara nyfikna, tänker hålla Er på "halster" någon dag till innan jag berättar. 
Idag fyller jag 12 år ^^
Ska få presenter sen :P

Destany, kommer inte helt osökt att tänka på ordspråket "synden straffar sig själv" där…;)
Grattis, Murre!!
Här är det mulet och trist, det skymtade en anings sol imorse. Ja, ja, snart är det maj (!) och då blir det säkert finfint igen…:)
Murre_Uddiz
Gratulerar på 12 års dagen.
önskar Vimsan och Titti
Jag har precis tagit bort maten för Selma som ska kastreras imorgon. Det dåliga samvetet gnager redan. Ställde en vattenskål på matplatsen istället och gissa vem som blev nådigt besviken… :(
Tack så mkt Pia och Titti
Har fått en ny mobil (min var en typ 100 år gammal xD)
Några mcr-pins ^^
Häst spel
Ridläger som mina föräldrar ska betala helt (jag skulle annars betalat lite)
Blommor
Pengar av mormor =)
Och sen får jag väl av släkten =P haha