Lektunnel?
Jag har upptäckt att framförallt min lilla katt är ytterst förtjust i att ligga under mattor och sånt (igår gick han tom in under en bordsduk). Kom på att jag skulle vilja ha nån form av lektunnel som han kunde greja med så kanske mina mattor kunde få ligga still på golvet istället för små knöliga högar ;)
Tror ni det finns nån sån tunnel att få tag på? Jag tänker mig som en agilitytunnel men i kattstorlek….
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
finns överallt…bara att pallra sig iväg till Rusta…min katt använder den både till att sova i och leka i…..
Rusta alltså… vad bra! Det har jag här i närheten :)
Överskottsbolaget brukar ha sådana med. För dryga femtilappen skulle jag tro. Dessutom kan man bygga ihop deras och göra böj på :-D
super.. tack!
jag har haft en sådan tunnel, inköpt på ÖB eller Rusta, och den var väldigt populär av både barn och katter ;)
ha ha av barnen med
Japp, om man tröck ihop den och sedan ställde sig med fötterna i hålet och släppte upp tunneln så blev man ju som en korv med armar ;)
Jag har en sånhär och katterna älskar den: http://www.supercat.se/aktiverings-kattleksaker/prasseltunnel.html
EN VARNING.
Passa er för banden som sitter i ändarna på tunneln, min katt tuggade i sej den och det blev döden för den kissen. Så klipp bort dem, det gör visserligen att man inte kan fälla ihop tunneln.
#10 tack för varningen. man kan ju ha lösa band som man knyter ihop tunneln med vid behov -så finns det inget för katten att tugga i sig.
jag köpte min från Rusta mina katter älskar den. Dom springer ut och in i den och fram och tillbaka
jag fick min tunnel. Men mina bondkatter ignorera den och en var rädd för den (antagligen pga en papperspåse incident när den andra katten fick den runt huvudet och tyckte de var skit kul att springa runt och jaga den andra katten)
Men sen flytta jag hemifrån och skaffade en Cornish rex och hon stormtrivs! tunneln, kattpåsen och tygråttan är henned favorit saker! :D