Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 4265 ggr
Sandra Lundberg
0

Undersökning ang kattkärror

Hej,

Jag är en industridesignstudent som håller på att utveckla en ny kattkärra. Nu skulle jag behöva ER hjälp! Så om du vill vara vänlig och gå in och svara på några frågor ang detta vore jag hemskt tacksam.

Tack på förhand!

/Sandra

http://www.surveymonkey.com/s/9TMZ3ZH

chilisalsa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har aldrig tänkt på vagn till en/flera kattburar… men är den bra gjord och hyfsad lätt kanske den skulle sälja. Lätt för man inte vill gå i trappor med den när man inte har hiss. En annan viktig sak är att hjulen är riktigt mjuka så att det inte blir stötigt och hoppigt när man inte går på asfalt, kanske t.o.m. fjädring som på barnvagnar. Kort sagt så är funktion det viktigaste om den sen är röd eller blå tycker jag inte är så viktigt.

Medarbeterare på Kost

EddaM
0

Det finns ju en del ute på marknaden. För min del så spelar priset stor roll. Har en vagn o den är kanon förutan att den är himla tung och otyplig så jag använder den nästan aldrig därför. Så en lättare men ändå hållbar vagn hade varit bra.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

IceJossan
0

En kärra i aluminium kanske vore bra.

[Norrbysa]
0

Jag har precis köpt en kattkärra på tyska e-bay.. Får den hem idag. :-)

Fast det är en sån där man kopplar på cykeln. Antar att den här tråden mer handlar om en barn-vagnliknande vagn för utställningar?

Imasy
0

Har du lust att lägga upp bild?

Sedan finns det ju cykelkärror för barn som man kan "göra om" till en "barnvagn" eller jogger som det också kallas för. Kanske smart om man ska köra katter på bussen etc, men till utställning skulle jag nog inte ta med en sådan då den inte går att fälla ihop.

[Norrbysa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ungefär såhär ser den ut. :-)

Imasy
0

Men den där är väl inte ihopfällbar va? För den till barn ser likadan ut, fast med säten i.

blondifire
0

finns en bättre som är lätt o fälla ihop,bra pris och är till djur

Kärra

S*Winsnes Wilda

[Norrbysa]
0

Den är ihopfällbar den jag har.