Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 784 ggr
Lindapinda
0

God morgon 8/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon och en fortsatt god påsk. Dagen innebär städning. JAg vet inte vem det är som skitar ner här hemma. Det kan väl aldrig vara jag ialla fall Glad. Större delen av min familj gillar att gå i skogen och kasta omkring plastbitar i hopp om att träffa en metallkorg. Discgolf kallas det. Jag får därför ha hemmet för mig själv idag och det är rätt skönt.

Pia
0

Godmorgon, Linda:)

Här skiner solen, men det är betydligt kallare än man tror. Det blir nog en ganska lugn dag för oss. Och hm, ja, städning borde vara ett inslag i det hela…:/

Discgolf, det finns det en bana för här i skogen också, dock har jag aldrig sett någon använda den…

Jenka
0

God dag

Kom nyss hem efter att ha varit i stallet. Jag och en annan tjej red en tur i skogen, var borta 2 timmar. Jätte härligt var det :) Nu ska jag dock bara ta det lungt, är ensam hemma, mamma och syrran är i dalarna.

Ha en fortsatt bra dag!

Titti
0

Godkväll

Idag var vi till Jr's gudmor och gudfar och deras son. Har tagit det ganska lugnt i påsk annars. Men i morgon ska jag på jobb.

Vimsan har varit ovanligt snäll ikväll. Hon har legat på datorbordet och sovit (ZZzzZzZz…).

Ha en bra kväll. Flört

Ps. Hittade en film på nätet. En typ av dokumentförstörare. Se den. Ds!

Sessan1
0

Vilken söt kattfilm :)