Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 1236 ggr
SaraC
0

Utställningar

Finns det några andra ställen att leta utställningar på än via SVERAK? Där finns nämligen ingen inom under 15 mils avstånd från mig förrän i oktober.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Imasy
0

Men var det inte Somaliringen som skulle ha en utställning i Borlänge i juni?

SaraC
1

Ingen aning, står inget om det på Sverak och det är den enda sida jag känner till att kika på.

line84
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Finns det inget som heter IDP? Eller nu har det nog bytt namn men innan hette det IDP.. Det är ju inte Sverak.. Finns kanske någon som är mer insatt i det.. :)

Imasy
0

Jag kan fråga hon som berättade om den utställningen i juni igen vart man kan hitta inbjudan.

Men jag tror att den skulle vara på travbanan eller i tennishallen där vid brandstationen.

SaraC
0

#3 Hittade ingenting om katter när jag googlade på det i alla fall Glad

#4 Ja, gör det. Då är det ju förmodligen något som inte publiceras på Sveraks hemsida och därmed precis sådant som jag letar efter Skrattande

MonicaLagerquist
0

Den här sidan använder jag mig av.

http://kattutstallningar.just.nu/

Där har du WCF utställningar också.Tyvärr så får man räkna med lite långa resor när man ställer ut.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

http://www.absolutkattklubb.se/

Har utställning i juli i Borlänge

Stolt ägare till tre La permer

SaraC
0

#7 Tack så mycket för tipset. Det var ju en lista med lite fler alternativ i alla fall Glad

Jo, jag har märkt att det är ganska givet att man får åka långt om man vill ställa, i alla fall om man bor längre upp i landet. Just därför har det inte blivit någon utställing för oss än eftersom den katt som är OK med att åka bil är livrädd för främmande människor och den katt som älskar nya människor skriker oavbrutet när man åker bil Tungan ute Tänkte om man skulle kunna hitta fler alternativ då kanske det skulle bli lättare att komma iväg!

Imasy
0

Toppen, det var nog den hon menade, hon som berättade om denna för mig :)

SaraC
0

Då kanske det blir ett stycke utställningskatt av den svarte odågan här hemma i juli då! Glad