Med lånad kamera...

Jättesöta! :)

Åh så söta! Är Tuva lila eller blå?
Å vilka charmtroll.
//Pia
Fina! Såg ut som det var lite tovig elr vad man ska säga , päls på Vilda, men det kanske bara e som det såg ut ;)
Fast det kan ju bli lite sån päls nu när det e varmt o på äldre katter o säkert en massa andra anledningar :P haha

(Devon) Rexar är ju lockiga, så det är helt rätt att de ser lite "persianpälsigt" tufsiga ut:)
Ja å de e så charmigt på Vilda. E så söt så.
//Pia

Ja, tack! *stolt matte* de ÄR fina! :)
#6 Pia, Min lilla Tuva är lila. :) Superfin i färgen. Hon kan vara lite burmamaskad oxå… men det är upp till experter att säga… jag räknas dock inte till en sådan. :)
Hihi… tovig i pälsen… vilken päls? :P Ja, vilda har ju lite perser i sig långt bak, men jag tror hon fått lite långhårsgener därifrån, för hon har längre hår än "vanliga rexar"… fast lika fin är hon för det, om inte finare. ;) Det är ju roligt med en "medellånghårig" katt som INTE hårar ett hårstrå, ens en gång! :) Tuva är ju jättefint rexad, så hon lär ju få knutna lockar längs pälsen, men hon är ju bara 5 mån än sålänge. :) Ska bli spännande och se…

Vilda är bara 1,5 år, så nån "äldre" kattpäls har hon dock inte… :) det är lockigt för att hon är en rex. :) Jättefina lockar… men som de säger, sådan matte sådan katt…? Eller det kanske var nåt annat..? :P

En del som kommit på besök hos oss har frågat mig om jag vart framme med locktång på Vilda… stackars katt, måste de ju ha tänkt… *s*
ahaa, jag suger på kattraser, men man lär sig nåt nytt hela tiden ;)
#14 haha xD