Hjälp stackars mig
Hej, jag har en katt som är 15 månader och behöver akut omplaceras. Jag fick ha honom hos mig ett tag men hans ägare flyttade utan att höra av sig. Nu är jag studerande och har inte möjlighet att ha kvar honom då jag inte är hemma så mycket. Han skulle varit försäkrad av tidigare ägaren men det stämde inte för han åkte in akut och jag fick ta hela kostnade på över tio tusen kronor. Nu mår han sådär men jag har inte en krona över till mig själv ens. Han behöver omplaceras så snart det bara går för jag har inte de resurserna att låta han leva ett liv till fullo. Snälla Snälla hjälp mig. Nu har jag självklart försäkrat honom men detta ligger fortfarande under karens dag.
Han är kastrerad samt vaccinerad. Snälla hör av er till mig
076-424 73 95
Sätt in en annons på Blocket.
#2 + #3 Jösses! Nu ber TS om hjälp, men det enda ni gör är att ifrågasätta katten på fotot? Hur många uppfödare (och andra naturligtvis) klär inte upp sina katter till jul ex.vis? Det är gulligt med kläder inför almanackor, julfoton mm.. tycker många klagar ni på dem med? Starta en klagotråd då istället.
Ni börjar bli smått patetiska..
TS: Försök att annonsera på olika kattforum, Blocket mm, hoppas du hittar en ny ägare snart!

Men kan inte kläderna bero på att katten gjort någon typ av operation och har kläder för att inte slicka på såret? Iaf uppfattade jag det så…
Katten var väl kastrerad? Därav kläderna kanske?
Kolla om du har något katthem i närheten som kan ta in katten om du inte blir av med den på annat sätt. Det borde gå att googla eller kolla på eniro kanske.

#2&3 Snacka om att fokusera på det viktiga i inlägget 
#7. var bara nyfiken!
Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk
Låser med hänvisning till den klistrade till salu-tråden.