Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 2823 ggr
Zorbaaa
0

Transportera 2 katter

Jag har en undran.. ni som har 2 katter o ska åka bort med dom, har ni 2 småburar eller en stor? Vad är smidigast?

Imitra
0

Två burar, blir det en krock är det ju inte så smart med båda i en bur, då kan det gå illa!

Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Madamej.blogg.se

Hawknestgrove
0

beror väl på hur de samsas och hur lång resan är…Sen är det ibland lite lättare att handskas med två mindre än en stor och klumpig….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Zorbaaa
0

alltså jag skulle helst ha en stor då de håller sig lugna tillsammans, annars blir det mkt tjut och separationsångest. men ja, i bil är det kanske bättre med 2 st.. samt lättare att bära. men det bygger ju på att man inte har nån annan väska, åker man bort o ska åka tåg har man ju ofta eget bagage?

Maxima06
0

Nu senast när vi åkte så hade vi de båda i en stor bur och de var MKT lugnare när de fick vara tillsammans+ att man fick plats med en kattlåda. Jag hade dock 2 småburar med också som jag kunde bära dem i sen.

Zorbaaa
0

okej, jag tänker nog främst när man åker nånstans där man måste bära, bilsemester är självklart med en stor.

[Thiah]
0

Vi har båda i samma. Lilltjejen är rädd för att resa och hon blir lugnare om Lucifer är med henne.