Glad katt!
Skrev här för ett tag sen om vår honkatt (1,5 år) som lätt stressar upp sig när hon är ensam hemma, börjat bli sur osv. För 2,5 veckor sen köpte vi en kattunge - en hane, som blir femton veckor imorgon. De leker tillsammans, äter tillsammans, sover tillsammans, tvättar varandra osv. Den vuxna katten är mycket gladare igen och slipper vara ensam mera :D
Härligt att "medicinen" fungerar.
Så skönt. Visst är det härligt när man gör något och man märker att det fungerar. Jag har problem med en av mina katter men det lär nog tyvärr inte vara lika lättavhjälpt som det var för dig. :) Tyvärr.
gjorde samma sak som dej;) men tyvärr vart det motsatt effekt:P
Men de funkar ihop ändå;) Dom är lite roliga är dom ifrån varandra då ropar dom på varandra, men de kan inte gå förbi varandra utan att fräsa eller resa ragg, men de kan äta ihop, och sova ihop:S Lite underligt måste jag nog säga:P
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Resa lite ragg är normalt tror jag. Det talar bara om att de kommer att försvara sig. Steg två är att fräsa och visa tänderna. Steg tre jud. Mina hoar som ugglor eller som tysta vargar… otroligt faschinerande att se hur de reagerar på det. Avstånd anbefalles då ! 
Nu har det bara hänt 1 gång än så länge men det var hyperklart vad som hände och hur de reagerade.
Medarbeterare på Kost
Vad kul att du skaffat en ny familjemedlem och att det gett glädje även till din vuxna kisse. Önskar dig lycka till med den lille o stora :D