Katthem i Jönköping?
Vi ska flytta till Jönköping och jag skulle vilja skaffa en katt till och då gärna en vuxen från ett katthem. Är det någon som vet om det finns något katthem i Jönköping? Något där man kan komma och hälsa på katterna?
Jo men det finns väl något där va? Kolla inne på hittekatter annars, där har folk koll om inte annat ;)
#2 Tack :) Har dessa alltså katthem som man kan besöka?

#3 Jag vet inte mer än det som står på deras hemsidor, och där står att i alla fall DV Nässjö och Djurskyddet Eksjö har katthem att besöka. DV Jönköping kan du ju mejla och fråga om de har något katthem.
Jag bor I habo och har stödkatter genom KattKommandoSyd boende hemma hos mig. Du är välkommen och hälsa på om du vill =)
Du har alltså katterna hemma hos dig som man kan hälsa på? Hur många katter då? :)
Ja vi har just nu 3 katter boende hos oss som söker egna hem. Så om du vill är du välkommen och hälsa på och se om det är någon du fastnar för.
#7 Får väl i så fall höra av mig när det blir aktuellt :) Som jag skrev så kommer jag att flytta till Jönköping, men det blir först i vår, så de katter du har nu har nog hittat nya hem vid det laget ;)
Ok, ja men vi tar emot nya stödkatter när nån flyttar så det finns alltid nån att hälsa på så hör gärna av dig när det passar. =)