Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 3282 ggr
Sammetskatt
0

Katthem i Jönköping?

Vi ska flytta till Jönköping och jag skulle vilja skaffa en katt till och då gärna en vuxen från ett katthem. Är det någon som vet om det finns något katthem i Jönköping? Något där man kan komma och hälsa på katterna?

Imasy
0

Jo men det finns väl något där va? Kolla inne på hittekatter annars, där har folk koll om inte annat ;)

Sammetskatt
0

#2 Tack :) Har dessa alltså katthem som man kan besöka?

IceJossan
0

#3 Jag vet inte mer än det som står på deras hemsidor, och där står att i alla fall DV Nässjö och Djurskyddet Eksjö har katthem att besöka. DV Jönköping kan du ju mejla och fråga om de har något katthem.

chigak
0

Jag bor I habo och har stödkatter genom KattKommandoSyd boende hemma hos mig. Du är välkommen och hälsa på om du vill =)

Sammetskatt
0

Du har alltså katterna hemma hos dig som man kan hälsa på? Hur många katter då? :)

chigak
0

Ja vi har just nu 3 katter boende hos oss som söker egna hem. Så om du vill är du välkommen och hälsa på och se om det är någon du fastnar för.

Sammetskatt
0

#7 Får väl i så fall höra av mig när det blir aktuellt :) Som jag skrev så kommer jag att flytta till Jönköping, men det blir först i vår, så de katter du har nu har nog hittat nya hem vid det laget ;)

chigak
0

Ok, ja men vi tar emot nya stödkatter när nån flyttar så det finns alltid nån att hälsa på så hör gärna av dig när det passar. =)