Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 673 ggr
Pia
0

God eftermiddag 7 mars

Ingen som var vaken tidigt och ville säga gomorron?

Själv har jag haft en kompis över på fika och snack *mysigt*, nu tänkte jag förbereda mig för morgondagen samt fixa lite smyckesbeställningar. Och jo, borde nog tvätta lite också.

Ute är det mulet och en riktig "trötter"dag…:/

Hur har er dag varit?

Calibra
0

Här har det fyllts år, "tant" som man numera är kallad enligt vissa skämtsamma typer :)

Har precis varit iväg och kollat på världens charmigaste hus. Läget och tomten kunde inte ha varit bättre, men tyvärr så har det knappt gjorts något med huset sedan det byggdes, 1926. Iom det, så skulle kostnaden bli för hög, och vi har väl inte tiden som krävs heller, så någon budgivning ska vi inte vara med i. Man får inse sina begränsningar…

På fredag skall jag operera en handled, så jag börjar bli riktigt nervös inför det. Jag har aldrig ens varit på sjukhus, än mindre opererad… Och hur det sedan skall gå att ha en gipsad hand i 4 veckor kommer att bli intressant. Men nu har jag ju väntat i några år, så jag ska ju bara vara glad att det äntligen händer något!

Men visst har det varit en bra dag för övrigt! :)

Murre_Uddiz
0

Blä har haft nationellt prov i ma, suger på det när man ska ha prov elr test :P vi ska ha nationella prov typ varje dag ända tills påsklovet =´(

Pia
0

Calibra, uj, det där huset låter verkligen charmigt! Men jag förstås att det skulle ta för mycket tid och pengar att få det "i form"…:/

Lycka till med operationen också!

Murre, jag tyckte bara det var roligt med prov, nästan jämt fast iofs kemi och fysik var ju inga höjdare… Den enda "trösten" jag kan ge är att det blir bättre, bara att bita ihop, göra sitt bästa och härda ut. Sedan kan du förhoppningsvis välja och vraka med utbildningar och arbete om några år:)

Murre_Uddiz
0

Jupps. Men jag e duktig i matte också, bara att jag inte kommer ihåg nåt xD